دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گواردیولا: برتری حق منچسترسیتی بود/ با شایستگی به رده دوم جدول رسیدیم

سرمربی منچسترسیتی گفت: جدال جذابی برای رسیدن به فصل آینده لیگ قهرمانان در جریان است.
کد خبر : 158951

به گزارش گروه ورزشی آنا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از برتری دو بر صفر تیمش در آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه بورنموث اعلام کرد برای جدی نبودن مصدومیت گابریل خسوس، ستاره تازه‌وارد تیم دعا می‌کند.


او گفت: «امیدوارم مصدومیت خسوس جدی نباشد. برای او دعا می‌کنم و منتظر اعلام پزشکان تیم می‌مانم. به سبک بازی تیمم مقابل بورنموث افتخار می‌کنم. ما با یک نمایش برتر 3 امتیاز را به دست آوردیم. می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم. به هرحال در یکی از سخت‌ترین بازی‌های خارج از خانه این فصل نمایش مطلوبی داشتیم و به حق‌مان رسیدیم.»


گواردیولا افزود: «از سرسختی رقیب اطلاع داشتم. غیر از 10 دقیقه از نیمه دوم که بورنموث ما را به عقب راند، کنترل کامل جریان بازی را در دست داشتیم و خیلی بهتر از میزبان بودیم. بازیکنان من بیش از حد توان خودشان در هر پست درخشیدند. فاصله بین نیم‌های دوم تا ششم در جدول بسیار نزدیک است. وقتی بازی شروع شد ما در رده پنجم بودیم و هنگامی که سوت پایان به صدا درآمد با شایستگی به رده دوم جدول رسیدیم.»


سرمربی منچسترسیتی خاطرنشان کرد: «رقابت نزدیکی در جریان است و با یک باخت در جدول سقوط فاحشی را تجربه خواهید کرد. جدال جذابی برای رسیدن به فصل آینده لیگ قهرمانان در جریان است. بازی با بورنموث درست به اندازه جدال با لیورپول و آرسنال دشوار بود. از نمایش تیم به‌خصوص در 10، 15 دقیقه آخر راضی هستم. با هزاران میلیون پاس، خیلی خوب از نتیجه محافظت کردیم و بازیکنان تهاجمی ما به زیبایی مدافعان حریف را جا گذاشتند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته