دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1395 - 17:08

عراقچی برای بررسی گزارش برجام به کمیسیون امنیت ملی مجلس می رود

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با حضور معاون وزیر امور خارجه به بررسی چهارمین گزارش این وزارتخانه درباره اجرای برجام می پردازد.
کد خبر : 158883

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایسنا، ابوالفضل حسن‌بیگی در گفت‌وگو گفت: با توجه به اینکه هفته آینده مجلس وارد بررسی بودجه 96 می‌شود و عملاً امکان تشکیل جلسات کمیسیون‌ها وجود ندارد، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصمیم گرفت تا جهت اتمام کار بررسی‌های گزارش‌های وزارت امور خارجه در مورد اجرای برجام چهارشنبه صبح در هفته جاری و پیش از آغاز جلسه علنی، جلسه‌ای را برگزار کند.


وی گفت که در این جلسه موضوع بررسی گزارش سه ماهه چهارم وزارت امور خارجه در اجرای برجام در دستور کار است که این گزارش با حضور عراقچی معاون وزیر امور خارجه و احتمالاً تخت روانچی و سایر معاونانشان برگزار می‌شود.


حسن‌بیگی در پایان گفت: با توجه به اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باید گزارش شش ماهه دوم کمیسیون درباره روند اجرای برجام را به صحن علنی ارائه دهد، کمیسیون بازدیدهای میدانی را در آینده خواهد داشت و گزارش خود را با تطبیق دو گزارش سه ماهه سوم و چهارم وزارت امور خارجه به مجلس ارائه می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب