دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1395 - 16:28
استاندار خوزستان:

تامین اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی برای جبران کاهش ساعت تحصیل خوزستان

استاندار خوزستان گفت: با رایزنی های انجام شده مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به منظور جبران کاهش ساعات آموزشی دانش آموزان خوزستانی از پتروشیمی گرفتیم.
کد خبر : 158851

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از مهر، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه مسلم ناحیه سه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ رسیدگی به امور دانش آموزان زیرساخت توسعه است و در مسائل فرهنگی و آموزش و پرورش اگر یک نظام برنامه ریز خوب داشته باشیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کنیم.


وی با تاکید بر کیفیت بالا و تاثیرگذاری مثبت نمایشگاه مدرسه انقلاب افزود:‌ باید از همین حالا برای زیرساخت‌های توسعه کار و برای ارتقای آنها برنامه ریزی کنیم که یکی از اصلی‌ترین موراد آموزش و پرورش است.


استاندار خوزستان تصریح کرد:‌ امروز با وجود حجم بالای کار و مسائل حاد در کنار برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان از این نمایشگاه هم بازدید کردم تا توجه بسیار خود را به آموزش و پرورش نشان دهم.


شریعتی با تاکید بر اینکه نباید از آموزش و پرورش غافل باشیم، بیان کرد:‌ امیدوارم به تدریج وضعیت آموزش و پرورش از نظر کیفی ارتقا پیدا کند و با سطح بالاتری به ارائه خدمات بپردازد.


وی با اشاره به ادامه داشتن چنین بازدیدهایی در ارتباط با کاهش ساعات تحصیلی دانش آموزان خوزستانی گفت:‌ قطعا برای جبران کاهش ساعات آموزشی دانش آموزان این استان برنامه ریزی‌های لازم را داریم و حتی همین امروز با رایزنی‌های انجام شده مبلغ ۴۰ میلیارد ریال را به منظور جبران این کاهش ساعات آموزشی از پتروشیمی گرفتیم.


استاندار خوزستان در ادامه با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش مثل همیشه جزو اولویت‌های استان است، گفت: قطعا اخذ اعتبارات لازم برای جبران کاهش ساعات آموزشی دانش آموزان خوزستانی ادامه خواهد داشت.


شریعتی در پایان خبر داد: در زمینه برگزاری کلاس‌های کنکور نیز تمهیدات ویژه‌ای را فراهم خواهیم کرد تا بر غنای علمی، فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان استان خوزستان بیش از پیش بیفزاییم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته