دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1395 - 17:00
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

مدارس شاهد بهترین پایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس شاهد بهترین پایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر : 158836

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا رزاقی در دبیرستان شاهد رضویان ناحیه یک قم با بیان اینکه برای زنده نگه داشتن فرهنگ ناب اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی به پایگاه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم، اظهار کرد: مدارس شاهد، بهترین پایگاه‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران بهترین مخاطبان و مروجین این فرهنگ متعالی هستند.


مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید در راه تعمیق باورهای دینی فرزندان شهدا و ایثارگران تلاش کنیم، تصریح کرد: نباید از تربیت نسل کنونی و به خصوص فرزندان معظم شهدا، در دفاع از باورهای اسلامی و انقلابی مردم ایران غافل شویم.


وی توجه به تقویت بنیه علمی و کیفیت بخشی به آموزش فرزندان شاهد را از برنامه‌های مورد توجه دانست و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد، توان علمی دانش آموزان شاهد را با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها برای ورود به عرصه‌های علمی و دانشگاهی در سطح کشور فراهم کنیم.


رزاقی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار ذاتی در کنار آموزش است، بیان کرد: باید تلاش کنیم تا بتوانیم روحیه ایثار و از خود گذشتگی دوران دفاع مقدس را دوباره در دانش آموزان احیا کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته