دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1394 - 12:00
در آینده نزدیک صورت می‌گیرد

برگزاری ماهانه آزمون آیلتس در دو سطح جنرال و آکادمیک در واحد اصفهان

رئیس مرکز اقماری آزمون های استاندارد زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از برگزاری ماهانه آزمون آیلتس در دو سطح جنرال و آکادمیک در واحد اصفهان خبر داد.
کد خبر : 15882

به گزارش خبرنگار آنا، حسین حیدری تبریزی گفت: با توجه به گزارش ناظران ویژه آزمون، و رعایت بالاترین استانداردها در برگزاری موفق آزمون زبان انگلیسی آیلتس(IELTS) در فروردین گذشته در این واحد دانشگاهی، مجوز برگزاری ماهانه این آزمون جهانی در هر دو سطح جنرال و آکادمیک به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) اعطا می شود.


رئیس مرکز اقماری آزمون های استاندارد زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) به عنوان نخستین و اکنون تنها مرکز استان اصفهان در برگزاری آزمون استاندارد زبان انگلیسی آیلتس(IELTS) در هر دو سطح جنرال و آکادمیک است، افزود: اولین آزمون از این دست در روزهای جمعه و شنبه 28 و 29 فروردین ماه 1394 در این واحد دانشگاهی برگزار شد و در این آزمون ۳۹ نفر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مصاحبه شفاهی و آزمون بخش کتبی شرکت کردند.








حیدری تبریزی: با قول مساعد رئیس اداره آزمون های استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی، در آینده ای نزدیک این واحد دانشگاهی مجاز به برگزاری آزمون های استاندارد تافل (iBT) و GRE نیز خواهد بود و آزمون EPT هم از سال 1393 در این واحد دانشگاهی برگزار شده است

وی اظهار کرد: با توجه به مجهز بودن سالن آزمون به هدست های پیشرفته و دو جداره بودن شیشه ها، که در دانشگاه آزاد اسلامی بی‌سابقه است، کلیه شرکت‌کنندگان از شرایط برگزاری آزمون ابراز رضایت کامل کردند و این آزمون با حضور ممتحنان مورد تایید آی‌دی‌پی آیلتس استرالیا، ناظر ویژه سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین نماینده معاونت سنجش و پذیرش سازمان مرکزی و رئیس اداره آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی، خانم دکتر شنگرف‌فام، برگزار شد.


حیدری تبریزی گفت: با قول مساعد رئیس اداره آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی، در آینده‌ای نزدیک این واحد دانشگاهی مجاز به برگزاری آزمون های استاندارد تافل (iBT) و GRE نیز خواهد بود و آزمون EPT هم از سال 1393 در این واحد دانشگاهی برگزار شده است.


وی افزود: مرکز اقماری آزمون‌های استاندارد زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بدل به قطب جامع و متمرکز برگزاری این نوع آزمون‌ها در استان‌های مرکزی ایران می‌شود و راه‌اندازی این مرکز و موفقیت در برگزاری آزمون آیلتس (IELTS) مرهون نگاه ویژه و مساعدت‌های ریاست واحد دکتر فروغی و همکاری و پشتیبانی کلیه معاونان و به طور ویژه معاون اداری مالی، معاون آموزشی، مدیر حراست، مدیر روابط عمومی، گروه زبان انگلیسی، واحد سمعی-بصری و مسئول فنی برگزاری آزمون و دستیار نماینده تام‌الاختیار آزمون و سایر مسئولان و همکاران بوده است.


در پایان برگزاری این آزمون دکتر شنگرف‌فام، نماینده معاونت سنجش و پذیرش سازمان مرکزی و رئیس اداره آزمون های استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به امکانات فنی و تیم اجرایی مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، کلیه مراحل اجرایی آزمون مطابق با استانداردهــای بین‌المللی بوده و از نحوه برگزاری آزمون در این دو روز رضایتمندی کامل وجود دارد.


نوبت بعدی برگزاری آزمون آیلتس در هر دو سطح جنرال و آکادمیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) 6 تیر 1394 خواهد بود و مهلت ثبت نام نیز 14 اردیبهشت تعیین شده است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این آزمون می‌توانند به تنها پایگاه رسمی آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی https://ielts.iauset.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته