دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1394 - 09:24

ابعاد جدیدی از شکنجه زندانیان بحرین فاش شد

یکی از زندانیان زندان جو در جنوب بحرین، ابعاد جدید فجایع شکنجه‌گران اردنی این زندان را فاش کرد.
کد خبر : 15873

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از العالم، سایت خبری «منامه پست» به نقل از این زندانی که نام خود را فاش نکرد، گزارش داد: شکنجه‌گران اردنی به شدت زندانیان را آزار می‌دهند و با آن‌ها بسیار توهین آمیز برخورد می‌کنند، آن‌ها برای تحقیر زندانیان آنان را وادار به تقلید صدا و حرکات حیوانات و نوشیدن ادرار می‌کنند.


این زندانی بحرینی خاطرنشان کرد: شکنجه‌گران پای یکی از زندانیان را در حین شکنجه شکستند و از درد به خود می‌پیچید و ریاست زندان نیز دستور داد که پای وی بخیه شود سپس شکنجه گران نخ‌های بخیه را باز کردند و مایعاتی روی زخم پای وی ریختند که زخمش چرک کرد و شاید پای خود را از دست بدهد زیرا ریاست زندان خدمات درمانی در اختیار زندانیان نمی‌گذارد.


وی افزود: جوان دیگری که متأهل است، هنگام ملاقات با اعضای خانواده‌اش فقط می‌تواند مادرش را به یاد بیاورد و همسر، فرزند و برادرانش را به یاد نمی‌آورد زیرا بخش زیادی از حافظه خود را به علت شکنجه از دست داده است.


این زندانی بحرینی، از آزار و اذیت جنسی زندانیان نیز خبر داد و در ادامه خاطرنشان کرد، بسیاری از زندانیان به علت محرومیت از حمام و امکانات بهداشتی دچار بیماری‌های مختلف شده‌اند.




انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین
ارسال نظر
هلدینگ شایسته