دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1395 - 16:48

اخبار دانشگاه؛ از مسابقات جام دیجیتال سما تا موفقیت در جشنواره ادبی هنری رویش

جلسه انجمن اولیا و مربیان دبستان پسرانه سما اهواز با حضور دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان، مدیر و مسئولان مدرسه و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه در دفتر معاونت سما اهواز برگزار شد.
کد خبر : 158692

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اشرف ابراهیمی نیا مدیر دبستان سما اهواز با تشکر و قدردانی از زحمات دکتر افشون در راستای راه اندازی و فراهم کردن امکانات بسیار خوب در مدرسه، عملکرد آن را از بدو راه‌اندازی تاکنون برای حاضران تشریح کرد و با معرفی اقدامات انجام شده و در حال انجام، برنامه‌های پیش رو مدرسه را یادآور شد.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان نیز از حضور اولیا و مربیان و مسئولیت پذیری آنها در پیگیری امور مربوط به فرزندان خود و سایر عزیزان محصل در مدرسه ابراز خشنودی کرد و این مسأله را به فال نیک گرفت چرا که باعث می‌شود مسئولیت همه در این باره بیشتر شود.


مهرداد افشون انتظارت خانواده ها را از مسئولان مدارس و انجمن اولیا و مربیان بیان کرد و خواستار تلاش بیشتر برای رفاه حال دانش آموزان و تربیت نسلی اندیشمند و متفکر شد. در ادامه نیز هر یک از اعضای انجمن به تشریح اقدامات و الزامات مدرسه پرداختند و درباره موارد مطرح شده تصمیماتی اتخاذ شد.


مسابقات فوتبال گل کوچک


مسابقات فوتبال گل کوچک استادان و کارکنان دانشگاه آزاد واحد قائنات با حضور ٨ تیم در دو گروه ٤تیمی از آذر آغاز شد ودر نهایت پس از انجام بازیهای مرحله مقدماتی و نیمه نهایی تیم‌های طلای سرخ و علوم تربیتی به فینال این مسابقات راه یافتند.


فینال این مسابقات با حضور مسئولین شهرستان و دانشگاه در مورخ ٩٥/١١/٢٠ به مناسبت ایام الله دهه فجر در سالن ورزشی شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید که تیم علوم تربیتی قهرمان این دوره از مسابقات شد.


رئیس واحد قائنات در مراسم اختتامیه مسابقات با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت درگذشت هاشمی رفسنجانی افزود: «سیاستهای دانشگاه در دوره اخیر تقویت حوزه های فرهنگی و ورزشی بوده وخوشبختانه واحد قاینات نیز در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده که می‌توان: برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویی و کارکنان، اردوهای فرهنگی -تربیتی، ارودهای راهیان نور، شرکت در مسابقات استانی کارکنان و استادان، تجهیز سالن بدنسازی مدرن و شرکت در مسابقات استانی با بیشترین تیم شرکت کننده را نام برد.»


دکتر اسفرقی افزود: «کل بودجه ورزشی واحد جذب و حتی از بودجه جاری واحد نیز در این حوزه هزینه شده است. در این مدت موفق به تجهیز و تکمیل سالن ورزشی وسالن بدن سازی مدرن شده‌ایم که اموزش و پرورش در شیفت صبح با عقد قرارداد برای آموزش دانش آموزان استفاده می‌کند.»


سالن بدن سازی نیز زیرنظر اولین مربی بدن ساز استان همراه با برنامه ی تغذیه در خدمت دانشجویان و عموم مردم شریف شهرستان است.


جشنواره ادبی هنری رویش


دو اثر از رضا عباسی مهرآبادی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه به مرحله نهایی دومین جشنواره ادبی هنری رویش راه پیدا کرد.


در مراسمی رسمی در دانشگاه یزد، در آیین گرامیداشت سومین کنگره شهدای دانشجو و افتتاحیه دومین جشنواره ادبی هنری رویش با حضور مسئولان از پوستر این جشنواره که طراحی شده از سوی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه بود، رونمایی شد.


مسابقات جام دیجیتال سما


معاون فرهنگی دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت اظهار کرد: «سومین دوره مسابقات جام دیجیتال سما رشت در همه رده سنی برگزار می‌شود.»


حسن رجب زاده افزود: «شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به پرتال این مرکز به آدرسhttps://rasht.samareg.ir نسبت به ثبت نام اقدام و از قوانین و ضوابط این جام آگاه شوند.»


معاون فرهنگی دانشجویی آموزشکده سما رشت ادامه داد:«مسابقات جام دیجیتال در سما رشت شامل بازی کامپیوتری 2017 PES است.»


رجب زاده اضافه کرد: «مسابقات از ساعت ۱۰صبح پنجشنبه ٢٨ بهمن 95 تا پایان همان روز با حضور بیش از ٥٠ نفر از بازیکنان شهرستان رشت در محل آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت واقع در میدان گلسار،خیابان شهید بخت پسند کوچه خورشید برگزارمی شود.»


میزبانی آزمون استخدامی مجتمع جهان فولاد


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: «آزمون استخدامی مجتمع جهان فولاد روز جمعه 29 بهمن در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر برگزار خواهد شد.»


به گزارش خبرنگار آنا؛ دکتر وحید خطیبی با اعلام اینکه در آزمون استخدامی مجتمع جهان فولاد، بالغ بر 1200نفر در 13 ردیف شغلی با هم به‌ رقابت خواهند پرداخت افزود: «کارت ورود به جلسه آزمون مجتمع جهان فولاد سیرجان از روز سه‌شنبه 26 بهمن و از ساعت 10 صبح در وب سایت www.karasa.ir قرار خواهد گرفت و متقاضیانی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به این سایت، کارت را دریافت کنند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اشاره به اینکه آزمون به صورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد گفت: «آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات) و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشتة دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.»


خطیبی، همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به همراه کارت ورود به جلسه آزمون را الزامی دانست و گفت: «متقاضیان باید نیم ساعت زودتر از زمان مشخص شده در کارت ورود به جلسه، در سالن امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر حضور یابند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته