دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1394 - 14:10

حضور هزاران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معنوی اعتکاف + تصاویر

مراسم معنوی اعتکاف ایام‌البیض ماه رجب از روز گذشته 12 اردیبهشت و همزمان با 13 رجب با حضور هزاران نفر از دانشجویان دختر و پسر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است و تا 14 اردیبهشت جاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 15861

مراسم معنوی اعتکاف در واحد کرمانشاه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم معنوی اعتکاف ایام‌البیض ماه رجب، از 12 تا 14 اردیبهشت، مصادف با 13 الی 15 رجب در مسجد الغدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور معتکفان خواهر در حال برگزاری است.


افتتاحیه این مراسم معنوی در روز جمعه 11 اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشاء با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان خواهر معتکف انجام شد.


پذیرش معتکفانی که از تاریخ اول اردیبهشت تا نهم اردیبهشت ثبت نام کرده اند، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی با مشارکت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صورت گرفته است.


مراسم معنوی اعتکاف واحد رشت باشکوه تر و پرنشاط تر از سال های گذشته


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تعداد شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف سال گذشته دانشگاهیان واحد رشت را 190 نفر اعلام کرد و گفت: هر ساله شاهد گسترش حضور دانشگاهیان در مراسم معنوی اعتکاف بوده و این واحد دانشگاهی نیز برای متجلی کردن پیام رهبر معظم انقلاب، در سال همدلی و همزبانی، در این مراسم، با شکوه تر و پر نشاط تر از سال های گذشته، با برنامه ریزی و پیش بینی های لازم همراه با دیگر شرکت کنندگان در سراسر کشور، در مساجد مشخص شده، حضور دارد.


دکتر علیرضا امیرتیموری، تصریح کرد: در مراسم نورانی اعتکاف امسال، ایجاد رفتار تعامل، تفکر، هم اندیشی با معرفی ارزش های اخلاقی و رفتاری از قرآن کریم و عترت، مسابقات کتابخوانی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، شرح و تفسیر قرآن کریم از جمله برنامه های پیش بینی شده این واحد دانشگاهی است.


برگزاری اعتکاف دانشجویی ویژه برادران واحد اهواز


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز هرساله با فرا رسیدن ماه مبارک رجب اقدام به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانشجویان برادر و خواهر دانشجو می‌کند. در سال جاری نیز بسیج دانشجویی واحد اهواز به دلیل استقبال بالای دانشجویان برادر برای شرکت در اعتکاف‌های دانشجویی با همکاری معاونت فرهنگی و جمعیت انجمن اسلامی واحد اهواز اقدام به برگزاری اعتکاف دانشجویی ویژه برادران کرده است.


مهدی خواجوی افزود: در این مراسم معنوی برنامه‌هایی از جمله حلقه‌های تربیتی، ختم قرآن، مناجات خوانی، پخش کلیپ‌های مذهبی، مطالعه و کتابخوانی، آموزش اعمال اعتکاف، سخنرانی و مداحی با حضور روحانیون و طلاب برگزار خواهد شد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اهواز با توجه به اهدای بسته‌های فرهنگی در طول مراسم معنوی اعتکاف به معتکفین،گفت: بسیج تنها مسئولیت برگزارکننده این مراسم معنوی را برعهده داشته و از تمامی تشکل‌ها و دانشجویان مایل به شرکت در برنامه اعتکاف دعوت به ثبت نام کرده است.


مراسم اعتکاف در دانشگاه آزاد اسلامی بافق


مراسم معنوی اعتکاف برادران، در مسجد حضرت ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار می‌شود.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد اعتکاف شهرستان، مقرر شد امسال با همکاری موسسه بیت الرضای بافق مراسم معنوی اعتکاف ویژه برادران در دانشگاه آزاد برگزار شود و دانشگاه میزبان معتکفین شهرستان باشد.


حجت الاسلام علیزاده فلاح افزود: اکنون تعداد ۱۲۰ نفر از برادران در حال انجام فرایض روزهای اعتکاف در مسجد دانشگاه هستند.


آغاز مراسم اعتکاف در واحد علوم و تحقیقات


معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات گفت: با توجه به استقبال مناسب معتکفین از مراسم سال گذشته و برنامه‌های آن، درسال جاری نیز این مراسم را با شکوه بیشتر و برنامه ریزی بهتردر دست اقدام داریم.


دکترکرم الله دانش فرد برخی برنامه‌های مراسم امسال را تشکیل حلقه‌های معرفتی، قرائت جمعی قرآن و ادعیه، سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه، حضور مسئولان دانشگاه در بین معتکفین و... عنوان کرد.


معاون سازمان تبلیغات اسلامی نیز در افتتاحیه مراسم اعتکاف واحد علوم و تحقیقات با توجه به فضایل روزه گرفتن و عبادت خدا خاطرنشان کرد: ایام البیض که در آن گرفتن روزه و اعتکاف یک عمل مستحبی محسوب می‌شود در روایات بسیار تأکید شده است و معتکفین در این ایام انشاءالله اجر فراوانی در پیش خدای متعال خواهند داشت.


حجت الاسلام نوری‌زاده به ذکر برخی فضایل امام علی (ع) پرداخت و ایشان را یک شخصیت کامل والگوی مناسب برای بشریت عنوان و تصریح کرد: علی (ع) تنها فردی است که در خانه خدا متولد شده و در خانه خدا نیز به فیض شهادت نائل شده است.


وی ادامه داد: علی (ع) شخصیتی است که دشمنان و دوستان بالاتفاق بر خصایل و فضایل او متفق القول هستند و کسی نیست که شهامت، رشادت، عبادت و از خودگذشتگی‌های این شخصیت بی‌نظیر بشریت رانادیده بگیرد.


مراسم اعتکاف شامگاه روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری به پایان می‌رسد.


اعتکاف دانشجویی در واحد تبریز


به گزارش خبرگزاری آنا ازتبریز، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه تبریز و مشارکت دفتر نهاد دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانشجویان دانشگاههای تبریز برگزارشد.


طبق گزارش این مراسم در دو مسجد رسول الله ویژه خواهران و مسجد دانشگاه تبریز ویژه برادران با حضور دانشجویان دانشگاههای شهرتبریز از روز شنبه13 رجب تا دوشنبه15 رجب در حال برگزاری می باشد.


گفتنی است نزدیک به 60 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در مراسم اعتکاف شرکت کرده‌اند.


اعتکاف؛ عبادتی بین المللی که در همه ادیان وجود داشته است


مراسم معنوی اعتکاف ایام البیض ماه رجب همچون سال های گذشته و همزمان با سراسر کشور با حضور 90 دانشجوی دختر در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.


به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام حیاتی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد ماهشهر با اعلام این خبر گفت: اعتکاف فاصله گرفتن از مادیات دنیایی و نزدیک شدن به رحمت و پرتو نور نورالانوار و بهانه ای برای بازگشت از سرزمین خود گرایی به رضوان خدا گرایی و فرصتی است که مومنین به خصوص جوانان و دانشجویان برای برون رفتن از خانه خویش و مصمّمشدن بر حضور در خانه حضرت حق به مدت سه روز در مراسم اعتکاف ایام البیض ماه رجب با ربِّ خود خلوت می کنند.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد ماهشهر با اشاره به آیه 125 سوره مبارکه بقره در خصوص اعتکاف افزود: اعتکاف از عبادات بین المللی است که در همه ی ادیان الهی وجود داشته، چنانچه خداوند در قرآن کریم دو پیامبر بزرگ خود را خادمان معتکفان و نمازگزاران بیان می کند.


حیاتی با اشاره به برنامه های اجرا شده در روزهای ایام البیض در واحد ماهشهر ادامه داد: در مراسم اعتکاف ایام البیض ماه رجب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر که با حضور 90 دانشجوی مشتاق و با قرائت زیارت عاشورا در جوار مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس شروع شده بود با اجرای برنامه های محفل انس با قرآن کریم، سخنرانی مبلّغان دینی، برگزاری نماز جماعت در سه وعده، بیان احکام و مسائل شرعی و قرائت مناجات امیرالمومنین ادامه یافته و در روز آخر ایام البیض انجام اعمال امّ داود پایان بخش این مراسم معنوی خواهد بود.


برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در واحد شبستر برای اولین بار


به دنبال تکمیل و قرائت صیغه مسجد فاطمه الزهرا (س)، دانشجویان واحد شبستر سه روز عاشقی را در این مکان مقدس تمرین می­ کنند. معاون دانشجویی واحد شبستر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در سال­ های گذشته برنامه اعتکاف در مسجد جامع شهر برگزار می شد و امسال با پیشنهاد و استقبال دانشجویان مومن و علاقه ­مند و پیگیری­ های مستمر این عزیزان و دفتر فرهنگ اسلامی موفق شدیم این مراسم معنوی را در مسجد فاطمه­ الزهرا (س) واحد برگزار کنیم.


سعید وحیدی­ مهر که خود نیز همراه دانشجویان معتکف شده و کلاس ­های حفظ و مفاهیم ­قرآن کریم و اخلاق اسلامی را اجرا می­ کند اعتکاف را زمان مناسب برای برنامه­ ریزی معنوی شمرده و افزود: اعتکاف فرصت خوبی برای رهایی از امور روزمره زندگی و انس بیشتر با خدا و درک لذت عبادت و بندگی او است. همچنین تنهایی چند روزه بهترین فرصت برای تفکر و شاخت نقاط قوت و ضعف و چاره­ جویی برای ضعف­ ها است.


در این مراسم معنوی حجت الاسلام مشمولی از طرف ستاد اعتکاف شهرستان در میان معتکفین حضور داشته و در فضایی صمیمی به شبهات و سوالات دینی و غیردینی آنها جواب می­ دهد. تعداد 25 نفر از دانشجویان در این مراسم حضور یافته و در برنامه­ های مختلف آموزش مفاهیم قرآن، حفظ سوره نباء، بحث ­های اخلاقی، برنامه ­های فرهنگی، ادعیه و مناجات خوانی، مداحی و شعرخوانی شرکت دارند.


حضور دانشجویان واحد مینودشت در مراسم اعتکاف


ایوب سرایلو مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد مینودشت گفت: دانشجویان این واحد دانشگاهی در مراسم اعتکاف امسال شرکت کردند . سرایلو با بیان اینکه به مناسبت ایام البیض مراسم اعتکاف دانشجویان واحد مینودشت در مساجد سطح شهر مینودشت برگزار شد، افزود: شرکت در این مراسم معنوی حال وهوای خاصی به دانشجویان بخشید به طوری که این تحول در چهره های این عزیزان قابل مشاهده بود.


وی به برنامه های ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: در این سه روز برنامه های فرهنگی، محفل انس با قرآن، ادعیه و مناجات، برنامه های بصیرتی و روشنگری،مداحی و سخنرانی با حضور شخصیت های معنوی و علمی برگزار خواهد شد.


سرایلو گفت: هزینه ثبت نام دانشجویان را دانشگاه تامین کرد تا دانشجویان با فراغ بال بیشتری اعمال عبادی و معنوی خود را انجام بدهند.


مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد مینودشت با تشکر از مدیریت دانشگاه که در زمینه تامین اعتبار این برنامه فرهنگی همکاری لازم را انجام داده اند گفت: با وجود امتحانات میان ترم و مشکلات تحصیلی دانشجویان از این برنامه استقبال خوبی داشته اند.


آئین معنوی اعتکاف در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد


به گزارش آنا، مراسم معنوی اعتکاف از 12 تا 14 اردیبهشت ماه ، مصادف با 13 الی 15 رجب با حضور حدود 100 تن از معتکفین خواهر دانشجو در مسجد حضرت مهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.



حجت الاسلام سلطانی قائم مقام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت : این آیین توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی با مشارکت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه امسال به دلیل تعمیرات مسجد گوهرشاد این مراسم به صورت گسترده برگزار نمی شود، افزود: امسال برای اولین بار خواهران دانشجوی واحد مشهد در ماه رجب درمسجد حضرت مهدی این دانشگاه معتکف شدند.


سلطانی با اشاره به برنامه های این مراسم معنوی، گفت : در مراسم نورانی اعتکاف امسال، حلقه های معرفت در رابطه با اخلاق تربیتی ، هم اندیشی با معرفی ارزش های اخلاقی و رفتاری از قرآن کریم و عترت، محفل انس با قرآن کریم، مراسم میلاد حضرت امیر (ع) و قرائت زیارت امین الله و دعای عهد برگزار می شود.


قائم مقام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اعتکاف را از برنامه های فرهنگی بسیار تاثیرگذار و کم هزینه برای جوانان برشمرد و اظهار امیدواری کرد : این مراسم معنوی هر ساله در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شود.


به گزارش آنا، دکتر عباس شیخ الاسلامی رئیس واحد مشهد با حضور در جمع دانشجویان معتکف در مسجد حضرت مهدی (عج) مجموعه فرهنگی واحد مشهد با تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و هفته بزرگداشت مقام استاد گفت : فلسفه اعتکاف فکر و تامل در آنچه که انجام داده ایم و خلوت کردن با خداوند است که با خودسازی و شناخت بهتر خویش ، مسیر راه درست را انتخاب کنیم .


وی با بیان اینکه ماه رجب وآیین اعتکاف فرصتی برای خودسازی روح انسان است، از دانشجویان خواست حضور در این مراسم معنوی را قدر بدانند و از آن استفاده کنند.


در این مراسم معنوی حدود 100 نفر از دانشجویان خواهر واحد مشهد حضور دارند.


اعتکاف در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) واحد فیروزکوه با حضور بیش از 70 معتکف


به گزارش خبرنگار آنا، هم زمان با مساجد سراسر ایران اسلامی به مناسبت ایام رجبیه ، ایام البیض مراسم اعتکاف در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) واحد فیروزکوه نیز با حضور خیل عظیم عاشقان دانشگاهی درحال برگزاری است .


براساس این گزارش تعداد 71 نفر از دانشگاهیان خواهر و برادر در این همایش الهی ثبت نام و حضور یافته اند تا این فرصت را پیدا کنند عاشقانه ترین ارتباط را با معبود یگانه خود در 3 روز و 3شب ایجاد کنند.


اسفندیار کارشناس امور فرهنگی خواهران واحد فیروزکوه گفت: از این تعداد 10 نفر را برادران دانشگاهی تشکیل داده اند که با توجه به محدودیت فضای مسجد دانشگاه در مسجد جامع شهرستان فیروزکوه معتکف شده اند و بقیه از خواهران دانشگاهی هستند که همگی در مسجد سید الشهدا (ع) واحد فیروزکوه میهمان خداوند مهربان هستند.


وی توضیح داد که با هماهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، امسال میزبان یک مبلغه از حوزه علیه قم هستیم که او در طول ایام اعتکاف به توضیح و تشریح احکام و اصول عقاید و مذهب پرداخته و دانشجویان می توانند سئوالات شرعی و اعتقادی خودرا از وی در قالب حلقه های معرفتی و جلسات پرسش و پاسخ بپرسند. همچنین برای انجام مراسمات مذهبی نیز یکی مدحان خواهر توانمند استفاده شده است .


این کارشناس امور فرهنگی ادامه داد: نمازهای جماعت در سه نوبت اقامه و امسال طرح ختم قرآن و صلوات نیز از برنامه های جمعی اعتکاف خواهران دانشگاهی است که از استقبال بسیار خوبی برخوردار است .


وی تعداد شرکت کننده اعتکاف امسال را به نسبت سال گذشته با رشد 50 درصدی اعلام کرد و ادامه داد: در روز آخر اعتکاف اعمال نیمه ماه رجب و ام داوود نیز برگزار خواهد شد. برنامه پایانی مراسم اعتکاف دانشگاهیان حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه است که فردا برگزار خواهد شد.


حضور چشمگیر دانشجویان واحد بیضا در مراسم معنوی اعتکاف
همزمان با ایام البیض در سراسر کشور اسلامی، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور معنوی و چشمگیر خود در ضیافت ماه شریف رجب، در مسجد جامع شهر هم دوش با مردم شهر بیضا، اعتکاف عاشقانه ای با حضرت دوست در حریم خلوت یار انس گرفتند.


به گزارش خبرنگار آنا، دانشجویان واحد بیضا در این مدت سه روز با توسل و تضرع به درگاه ربوبی، جان و تن خویش را از زنگار معاصی و آلودگی ها می زدایند و با سرمایه معنوی ارزشمندی خود را آماده استقبال از شهر الله اکبر ماه رمضان می کنند.


مویدی کارشناس دفتر فرهنگ اسلامی واحد بیضا نسبت شرکت کنندگان در این مراسم نورانی را نسبت به سال گذشته با رشد 90 درصدی همراه دانست و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد برگزاری اعتکاف شهر بیضا هزینه شرکت در مراسم اعتکاف توسط دانشگاه پرداخت شد و ثبت نام دانشجویان به صورت رایگان انجام گرفته است.



برای اولین سال در واحد ملایر صورت گرفت: سفر معنوی عاکفان به شهر الطهور در روز‌های سپید


همزمان با ایام البیض دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی ملایر با شور و نشاط معنوی خاصی در مسجد صاحب الزمان (عج) این واحد دانشگاهی با عرشیان کوی دوست هم نشین شدند ورنگ وبوی زندگی را خدایی‌تر کردند.


در این جمع صمیمی که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی همراه بود معتکفین با عبادت، تلاوت آیات قرآن کریم و ادعیه مخصوص از جمله ادعیه ماه رجب به دعا و نیایش پرداختند و با سفر معنوی و روحانی اعتکاف رجبیه فصل جدیدی را در سرنوشت خود رقم زدند.


اعتکاف کنندگان از روحانیت معزز و معظم از جمله حجت الاسلام حاج مهدی عباسی، حجت الاسلام شمس، حجت الاسلام حاج مهدی مرعشی، حجت الاسلام احمدوند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت بهره‌مند شدند.


ماه رجب ، ماه زودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل


به گزارش خبرنگار آنا، مراسم معنوی اعتکاف از 12 تا 14اردیبهشت مصادف با 13الی 15 رجب با حضور تعدادی از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در حال برگزاری است.


دانشجویان واحد دشتستان در این سه روز با توسل به درگاه احدیت جان و تن خویش را ازآلودگی ها می زدایند و با سرمایه معنوی ارزشمند، خود را آماده استقبال ازشهر الله اکبر می کنند.


در مراسم نورانی امسال، حلقه های معرفت پرسش و پاسخ – آموزش نماز شب و اعمال شب های 13 و 14رجب – تقسیم جزءقرآن و ختم صلوات، اعمال مبارک ماه رجب - مراسم میلاد حضرت امیر(ع) و قرائت زیارت امین الله و دعای عهد برگزار می شود.


مراسم اعتکاف برای اولین بار در دانشگاه ازاد اسلامی واحد علی آبادکتول


به گزارش خبرگزاری آنا، مراسم معنوی اعتکاف ایام البیض ماه رجب همچون سال های گذشته و همزمان با سراسر کشور از 12 تا 14 اردیبهشت ماه ، مصادف با 13 الی 15 رجب برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد.


این مراسم با حضور حدود 90 تن از معتکفین خواهر و برادر دانشجو در مسجد الزهرا(س) واحد و برادران در مسجد صاحب الزمان شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.


دکتر لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با اشاره به برنامه های اجرا شده در روزهای ایام البیض در واحد علی آبادکتول ادامه داد: در مراسم اعتکاف ایام البیض ماه رجب دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول که با حضور 90 دانشجوی مشتاق با اجرای برنامه های سخنرانی مبلّغان دینی، برگزاری نماز جماعت ، محفل انس با قرآن کریم، بیان احکام و مسائل شرعی و قرائت مناجات امیرالمومنین و دعای عهد برگزار شد.


اعتکاف فرصتی مناسب جهت پالایش روح و روان


رئیس واحد اندیمشک فرا رسیدن میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک عرض کرد و با توجه به خیر و برکات فراوان ماه مبارک رجب، گفت: باید از این ماه ‌‌نهایت استفاده را ببریم زیرا ماه مبارک رجب زمینه‌ای مناسب برای نزدیک شدن به خداوند و زدودن زنگار گناه از جان و دل است و اعتکاف فرصتی مناسب برای پالایش روح و روان است.


دکتر جمشیدی از حضور دانشجویان این واحد دانشگاهی در مراسم پرفیض اعتکاف خبر داد و افزود: دشمنان اسلام با ایجاد جنگ نرم فرهنگی و مکر و حیله قصد جدایی جوانان از دین و فرهنگ ناب محمدی (ص) را دارند اما حضور پرشور و گسترده جوانان در آئین معنوی اعتکاف و مراسمات دینی و مذهبی باعث یاس و ناامیدی دشمنان اسلام در رسیدن اهدافشان می‌شود.


150 نفر از اساتید و دانشجویان واحد قم در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند


حجت الاسلام زهراپور معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری گفت: 150 نفر ازاساتید و دانشجویان قم در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کرده اند. اساتید و دانشجویان استقبال فراوانی کردند ولی بدلیل محدودیت ظرفیت امکان حضور بیشتر فراهم نشد.


وی افزود:حضور دانشجویان در مراسم معنوی اعتکاف اثرات بسیار شگرفی درمحیط دانشگاه داشته است وامیدواریم بابرنامه ریزی های صورت گرفته در آینده شاهد پذیرش بیشتری باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته