دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1394 - 09:13
خبرهایی از سما مشهد

مدرسی: انتقادپذیری مجریان از عوامل مهم در ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی است

سرپرست مرکز آموزشی فرهنگی سما مشهد، انتقادپذیری مجریان فرهنگی را از عوامل مهم در ارتقای کیفی و کمی این فعالیت‌ها دانست و با توجه به روایات معصومین(ع) گفت: صبوری و استقامت در برابر برخی هنجارشکنی‌ها باید از شاخص‌های مجریان فرهنگی باشد.
کد خبر : 15859

به گزارش خبرنگار آنا، محمود مدرسی در نخستین جلسه شورای فرهنگی آموزشکده سما مشهد در سال ۹۴، با توجه به اهمیت انجام فعالیتهای فرهنگی در آموزشکده‌های سما گفت: افزایش بودجه فرهنگی از سوی سازمان سما دلیلی مهم بر اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی است.


وی بر درج گزارش‌های مصور فرهنگی در سایت آموزشکده تاکید کرد و افزود: این کار باعث بازنگری مجریان فرهنگی در فعالیت‌ها و ارائه تصویری روشن به مخاطبان خواهد شد.


در ادامه جلسه، مدیران فرهنگی آموزشکده‌ها به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده پرداختند.


بررسی و تصویب تقویم اجرایی دوماه اول سال ۹۴، ارتقاء کیفیت برنامه فرهنگی همراه با نگاه کمی، برون سپاری برخی فعالیتهای فرهنگی با عقد قرارداد، نحوه پرداخت حق‌الزحمه استادان حق‌التدریس بابت شرکت در جلسات هم‌اندیشی و تخفیف ۵۰درصد سهم دانشجویان ممتاز علمی، فرهنگی و پژوهشی در اردو‌ها از جمله مصوبات این جلسه بود.


بازدید سرپرست مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد از گروه برق آموزشکده سما


سرپرست مرکز آموزشی و فرهنگی سما به همراه رئیس آموزشکده سما از تجهیزات گروه برق آموزشکده در ساختمان جدید الهیه بازدید کردند.


در این بازدید، طی برگزاری نشستی کوتاه، فعالیت‌­های گروه برق در سال گذشته و برنامه‌های این گروه آموزشی در سال جدید تشریح شد و در پایان از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاه های موجود بازدید به عمل آمد.


درخشش دانش‌آموزان دبستان دخترانه سما (۴) در مسابقات فرهنگی هنری آموزش و پرورش


دانش‌آموزان دبستان دخترانه سما (۴) در مسابقات فرهنگی هنری ناحیه ۶ آموزش و پرورش مشهد خوش درخشیدند.


در این مسابقات، دانش آموزان؛ کتایون عیدی‌زاده، رتبه اول در رشته خط تحریری، زهرا نمازی، رتبه اول در رشته احکام، سیده مانیا پرهیزگار رتبه اول در رشته طراحی مدادرنگی، سیده بهنیکا احمدی، رتبه اول در رشته گواش، یاس یزدی‌نژاد، رتبه دوم در رشته خط تحریری، مائده صادقی، رتبه دوم در رشته خط تحریری، سیده بهار جهانیان، رتبه دوم در رشته خط تحریری و گواش و آیریانا نوشاد، رتبه دوم در شعر را کسب کردند.


قهرمانی تیم دو ومیدانی دبستان دخترانه سما (۴) در مسابقات ناحیه ۶ آموزش و پرورش مشهد


دانش آموزان تیم دوومیدانی دبستان دخترانه سما ۴ توانستند در مسابقات ناحیه ۶ آموزش و پرورش مشهد مقام نخست تیمی و چند مقام بر‌تر انفرادی کسب کنند.


در بخش انفرادی این دوره از مسابقات، نازنین جهان‌پور مقام اول پرتاب وزنه و مقام دوم ۶۰ متر سرعت، ریحانه جلائیان مقام اول پرش طول و مقام دوم ۲۰۰ متر سرعت، نوش آفرین جهان‌پور مقام سوم ۶۰ متر سرعت و مقام سوم ۲۰۰ متر سرعت، نازنین کنویسی مقام پنجم پرش طول و مهشاد مصلحی مقام پنجم پرتاب وزنه را کسب کردند.


کسب مقام قهرمانی تیم شنای دبستان دخترانه سما (۴) در مسابقات ناحیه ۶ آموزش و پرورش مشهد


دانش‌آموزان تیم شنای دبستان دخترانه سما ۴ توانستند در مسابقات شنای ناحیه ۶ آموزش و پرورش مشهد، مقام اول تیمی و چهار مقام بر‌تر انفرادی را به دست آورند.


در بخش تیمی این مسابقات، بهار اخلاقی، هستی علی‌پور چکاپ، رامیلا نوبخت، کیمیا معبودی‌نژاد، آناهیتا حسن‌زاده، پانته آ دادخواه، نیایش تکلو و طرواوت جاهدی فیروزی، اعضای تیم شنای دبستان با غلبه بر حریفان خود مقام قهرمانی را از آن خود کردند و در بخش انفرادی نیز، رامیلا نوبخت مقام اول در رشته قورباغه و مقام دوم در ۵۰ متر پروانه، نیایش تکلو مقام دوم در ۱۰۰ متر پروانه و کیمیا معبودی‌نژاد مقام سوم در رشته کرال پشت را کسب کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته