دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1395 - 13:32
دو خبر/

امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری سقز و دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز و شهرداری این شهر با هدف گسترش همکاری آموزشی و پژوهشی در راستای استمرار ارتباط بین دانشگاه و شهرداری و بر طرف کردن نیازهای متقابل تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
کد خبر : 158471

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، طرفین قرارداد متعهد به مشارکت در استفاده از نیروی انسانی، مساعدت‌های مالی و... در برگزاری دوره‌های آموزش کوتاه مدت، استفاده از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های موجود حمایت از برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی شدند.



نشست با مدیر آموزش و پرورش


به گزارش آنا، نشست مدیر آموزش و پرورش سقز و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای عقد توافقنامه همکاری در زمینه سیستم‌های کارگاهی و دانشگاه و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و معرفی دانش‌آموزان خلاق و مخترع هم برگزار شد.


برومند مدیر آموزش و پرورش سقز در این نشست با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای هرگونه تغییر در اجتماع است، گفت‌: «برای خروج از رکود علمی باید در سیستم آموزش و پرورش تلاش زیادی شود.»


دکتر کیوان شافعی رئیس واحد سقز هم با بیان اینکه این واحد دانشگاهی آماده تعامل در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و علمی به‌صورت عملیاتی و اجرایی است، اظهار کرد: «آموزش عالی و نظام آموزش و پرورش یک حلقه ناگسستنی هستند و دانشگاه می‌تواند با همکاری همه جانبه در زمینه‌های کارگاهی و آزمایشگاهی روند بروز استعدادها و پتانسیل‌های موجود در دانش آموزان را فراهم کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته