دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیرکل چهارمین همایش صنعت خودرو:

تحریم صنعت خودرو را متوقف نکرد

دبیر کل چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو،‌ با اشاره به اینکه در سال های تحریم توسعه صنعت خودرو متوقف نشد،‌ گفت:‌ پیش بینی می‌شد با اعمال تحریم ها صنعت خودرو نابود شود اما فعالان این حوزه توانستند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.
کد خبر : 158435

به گزارش گروه اقتصادی آنا، ساسان قربانی، دبیر کل چهارمین همایش صنعت خودرو در مراسم افتتاحیه این همایش که صبح امروز در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: با رفع تحریم ها و اجرای برجام،‌ شاهد ایجاد فضای رقابتی در صنعت خودرو کشور هستیم.


وی با اشاره به اینکه در این همایش برنامه های پیش روی صنعت خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت،‌ ادامه داد:‌ یکی از محوری ترین موضوعات این همایش تمرکز بر فروش و خدمات پس از فروش است که تلاش می شود پاسخگوی نیاز مشتریان خودرو باشد.


دبیرکل چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو این همایش را همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: هدف، توسعه هوشمندانه صنعت خودرو ایران و تحقق نیازهای مشتریان خواهد بود.


وی با اشاره به حضور رئیس جمهوری در همایش سال گذشته افزود: رئیس جمهوری در آن همایش تاکید کرد بازار ایران با شرکایی همکاری بیشتری خواهد شد که بیشترین تولید قطعات را در ایران انجام دهند.


چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت خودرو پس از برجام با حضور مقام های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان و نمایندگان خودروسازان داخلی و خارجی در سالن همایش های برج میلاد آغاز بکار کرد.


در این همایش مدیران خودروسازی های بزرگ اروپایی و آسیایی از جمله پژو سیتروئن، اسکانیا، رنو و مدیران عامل انجمن قطعات خودرو ترکیه و رئیس هیات مدیره انجمن قطعات خودرو فرانسه حضور دارند.


نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقای برند، زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش، رضایتمندی و وفاداری مشتریان خدامت فروش و پس از فروش و همچنین اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش از مهمترین محورهای این همایش است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته