دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1395 - 12:28

تیراندازی به سوی ساختمان کمیسیون انتخابات بصره

کمیسیون انتخابات بصره بامداد امروز یکشنبه هدف تیراندازی قرار گرفت که تنها به خسارت‌های مالی به بخشی از ساختمان و آتش گرفتن یک خودرو در اطراف ساختمان کمیسیون منجر شد.
کد خبر : 158412

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه سومریه‌نیوز، یک مقام مسئول که خواست نامش فاش نشود، از نیروهای امنیتی و دولت خواست تا از دفاتر کمیسیون و کارمندانش که در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها تهدید شده‌اند حمایت کنند.


از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان بصره اعلام کرد دفتر کمیسیون عالی انتخابات واقع در منطقه طویسه بامداد امروز یکشنبه از سوی افراد ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفت.


به گزارش آنا، هواداران مقتدا صدر، رهبر جریان صدر عراق که خواستار تغییر در ساختار کمیسیون مستقل انتخابات این کشور بودند روز گذشته (شنبه) در مرکز بغداد تجمع کردند. تظاهرکنندگان هوادار جریان صدر در قلب بغداد تجمع کردند تا با اعتراض خود درخواستشان را برای تغییر در ساختار کمیسیون مستقل انتخابات عراق اعلام کنند.


کمیسیون مستقل انتخابات که هواداران جریان صدر آن‌ را به فساد و تسلیم در برابر جریان‌های نفوذی متهم کرده‌اند ماه سپتامبر (شهریور 1396) را به‌عنوان زمان برگزاری انتخابات شورای شهر مشخص کرده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: تیراندازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته