دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی: مزایده‌ها با حداکثر امنیت برگزار می‌شود

رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر این که مزایده‌های این سازمان با حداکثر امنیت برگزار می‌شود، گفت: در هیچ مزایده‌ای از جمله مزایده استقلال و پرسپولیس، هیچ کس تا روز برگزاری مزایده از محتوای پاکت پیشنهادها اطلاعی ندارد.
کد خبر : 1584

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا،‌ میرعلی اشرف پوری حسینی در نشستی خبری که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه هیچ‌گونه تخلفی در مزایده‌های سازمان خصوصی سازی صورت نگرفته‌است،‌ افزود: بهتر است خریداران به وسیله اعمال تغییرات در قیمت به طور سالم با هم رقابت کنند.


وی در خصوص تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سهام عدالت نیز گفت: مجلس بیشتر نگران اعضای هیات مدیره سهام عدالت در شرکتهای سرمایه پذیر بوده و تحقیق و تفحص ابزاری برای ارتباط بیشتر مجلس و برطرف کردن اشکالات سهام عدالت است.


رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که می‌توان ادعا کرد 90 درصد واگذاری‌های به بخش خصوصی واقعی بوده‌است، ادامه داد: بخش خصوصی برای رشد و توسعه توانمندی‌های خود ابزارهای متنوعی در اختیار دارد و سازمان خصوصی‌سازی از طریق پلکانی کردن اقساط، مشوق‌هایی را برای بخش خصوصی قائل شده‌ است.


او همچنین از تکمیل عملیات واگذاری 132 شرکت دولتی در سال جاری خبر داد و گفت: مجموع ارزش واگذاری‌های انجام‌شده توسط سازمان خصوصی‌سازی از ابتدای سال 1380 تاکنون، معادل 136 هزار میلیارد تومان است.


وی اظهار کرد: به لحاظ شاخص وزنی و در مقایسه با ارزش واگذاری‌ها طی سال‌های گذشته، معادل 36 درصد کل واگذاری‌های 12 سال گذشته در دولت یازدهم به انجام رسیده‌ است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته