دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حسین حسینی: برای دربی روحیه گرفتیم/ می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر برد برابر السد قطر و شروع خوب در نیم فصل دوم لیگ با روحیه خوب مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد.
کد خبر : 158307

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران شرایط خوبی برای دربی هشتادوچهارم دارد و امیدوار است با برد در این دیدار بتواند روند رو به رشدش را ادامه دهد.


حسین حسینی دروازه‌بان استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در این باره گفت: «بازی دربی با سایر بازی‌ها فرق دارد و دیدار حساسی است. تیم ما به خاطر برد برابر السد قطر و شروع خوب در نیم فصل دوم از روحیه بالایی برخوردار است. امیدواریم بتوانیم پیروز از میدان دربی بیرون بیاییم و دوباره دل هواداران را شاد کنیم.»


وی در ادامه درباره پیروزی استقلال مقابل السد و صعود این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت:«بازی خیلی سختی بود و همه دیدند که استقلال تفاوت چندانی با این تیم میلیاردی نداشت خدا را شکر که این بازی را بردیم و انرژی دوباره به هواداران استقلال برگشت.»


دروازه بان استقلال همچنین در مورد شرایط استقلال برای قهرمانی در مسابقات لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا گفت: «نمی‌توانم از حالا قول قهرمانی بدهم چون خیلی سخت است و بازی‌های زیادی تا پایان لیگ مانده است. شانس‌های قهرمان در طول مسابقات مشخص می‌ شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته