دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمید عسگری: استقلال، بازنده دربی نیست!

باز هم تب دربی بالا گرفته و فقط فوتبالی‌ها نیستند که منتظر شروع این بازی هستند. در سال‌های اخیر هنرمندان زیادی این جمله کلیشه‌ای را کنار گذاشته‌اند که طرفدار هیچ تیمی نیستند و فقط به تیم‌ملی علاقه دارند! هنرمندان و خوانندگان زیادی در سال‌های اخیر به استقلالی یا پرسپولیسی بودنشان اعتراف کرده و حتی برای تیم رقیب کری هم خوانده‌اند. البته برخی از این هنرمندان گاهی هم از طرف هواداران رقیب اذیت می‌شوند. حمید عسگری خواننده جوان پاپ یکی از هواداران دو آتیشه استقلال است. او بارها به استقلالی بودن خود اعتراف کرده و برای تیم رقیب کری هم خوانده است.
کد خبر : 158304

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، شهروند نوشت: در آستانه دربی ٨٤ به سراغ این خواننده استقلالی رفتیم تا درباره این بازی حساس صحبت کند.



باز هم دربی در پیش است و کری‌ها شروع شده. درباره این بازی صحبت کن.
به نظر من برعکس این‌که می‌گویند دربی یک بازی مثل بقیه دیدارها است اصلاً درست نیست. دربی برای تماشاگران یک تیم دنیا است و برخی از آنها حاضرند قهرمانی را در ازای بردن در این بازی بدهند. برای استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها این بازی همیشه اهمیت زیادی دارد حتی اگر تیمشان در بدترین وضع ممکن باشد.کری‌ها هم که همیشگی هستند و اصلاً همه عشق فوتبال به کری خواندن هواداران آن است. فکرش را بکنید که هواداران یک تیم رقیبی برای کری خواندن نداشتند آن وقت همه هیجان فوتبال از بین می‌رفت.
فکر می‌کنی دربی ٨٤ چطور از آب دربیاید؟
فکر می‌کنم بازی زیبایی شود. دو تیم برعکس دربی رفت شرایط خوبی دارند. در دربی قبل استقلال وضع خوبی نداشت و خیلی‌ها به نباختنش در دربی امید نداشتند اما دیدیم که بازی قابل قبولی ارایه داد و حتی شانس برنده شدن هم داشت. این بار وضع فرق کرده و این استقلال قابل مقایسه با استقلال ابتدای فصل نیست. من در دربی قبل اصلاً امیدوار نبودم اما برای این بازی امیدوار هستم چون استقلال در بازی‌های اخیر خیلی خوب شده و کم‌کم به همان تیمی تبدیل می‌شود که باید باشد.
پس به برد استقلال امید داری؟
فکر می‌کنم اگر استقلال فوتبالی که در هفته‌های اخیر بازی کرده را به نمایش بگذارد می‌تواند برنده دربی باشد. این‌که الان استقلال در لیگ مدعی قهرمانی نیست و پرسپولیس در صدر حضور دارد دلیل ندارد حتماً استقلال ببازد و پرسپولیس برنده شود. دربی ربطی به جدول و بقیه چیزها ندارد و همه چیز در زمین مشخص می‌شود. به نظر من استقلال انگیزه بالایی برای پیروزی دارد و می‌تواند این بازی را ببرد. شرایط تیم نسبت به بازی قبل خیلی تغییر کرده و حضور جوان‌ها جان تازه‌ای به استقلال داده است. به نظر من استقلال از ابتدای فصل هم باید همین کار را می‌کرد و به سرمایه‌هایش بها می‌داد.
اما خیلی‌ها پرسپولیس را برنده می‌دانند؟
بازی قبل هم همه می‌گفتند استقلال شکستی سنگین می‌خورد اما دیدید که می‌توانست برنده هم باشد.
کدام دربی خیلی برایت خاطره انگیز بوده؟
دربی‌های زیادی را دوست داشته‌ام. همان موقع که استقلال ٤ دربی را پشت سر هم برد همه استقلالی‌ها خیلی خوشحال بودند. آن دربی‌ها یک طرفه بود اما دیداری که بازی تا دقیقه ٩٣، ٢ بر ٢ بود و استقلال با گل پیروز قربانی برنده شد لذت دیگری داشت. هیچ‌وقت آن دربی را فراموش نمی‌کنم و دوست دارم باز هم استقلال همین‌طور برنده شود.
نقطه قوت استقلال را در چه می‌بینی؟
به نظر من این‌که منصوریان در دوره مربیگری‌اش در نفت به پرسپولیس نباخته به او و بازیکنان استقلال از نظر فکری و روحی انرژی می‌دهد. باتجربه‌های استقلال مثل مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و خسرو حیدری هم نقاط قوت استقلال هستند که می‌توانند کنار بازیکنان جوان، فوتبال خوبی را ارایه دهند. فکر می‌کنم خود بچه‌ها هم به برد در این بازی فکر می‌کنند و دلشان می‌خواهد پیروز شوند.
خودت هم ارتباط خوبی با منصوریان داری؟
بله من همیشه از هواداران منصوریان بوده‌ام و حتی روز خداحافظی او هم حضور داشتم. به نظرم منصوریان از استقلالی‌های واقعی و متعصبی است که دلش برای این تیم می‌تپد. او خودش قبلاً هوادار بوده و به همین دلیل حال و هوای هواداران را به خوبی درک می‌کند. منصوریان می‌داند چقدر باخت استقلال روی هواداران تأثیر می‌گذارد و آنها را غمگین می‌کند به همین دلیل می‌داند باید برای شادی آنها همه تلاش خود را به کار گیرد. شخصاً دوست داشتم منصوریان سرمربی استقلال شود و الان هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
تا حالا دربی را از نزدیک دیده‌ای؟
نه متاسفانه قسمت نشده که برای تماشای دربی به ورزشگاه بروم. خیلی دوست دارم که یک بار این بازی را در ورزشگاه ببینم اما تاکنون شرایط فراهم نشده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته