دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1395 - 13:50

برگزاری جلسه شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی فارس در واحد سروستان

نشست شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور مدیران تربیت بدنی واحد های دانشگاهی استان فارس در واحد سروستان برگزارشد.
کد خبر : 158114

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس شورای تخصصی ورزش استان فارس در این جلسه گفت: «ورزش در واحدهای دانشگاهی استان فارس از اهمیت بالایی برخوردار است به‌طوری‌که حتی با توجه به کمتر شدن تعداد دانشجویان اما تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات ورزشی افزایش چشم‌گیری داشته است.»


محمد یزدان‌پناه پیشرفت و توسعه ورزش استان فارس را نشانه همراهی مدیران واحدها و مسئولان تربیت بدنی آنان دانست و افزود: «واحد سروستان از جمله واحدهای فعال در امر ورزش استان فارس است که اکنون مسابقات بدمینتون برادران و تنیس روی میز و بدمینتون خواهران استان فارس در این واحد درحال برگزاری است.»


در این نشست بر پرداخت سرانه ورزشی از سوی واحدهای دانشگاهی برای برگزاری مسابقات استانی تاکید و تقویم ورزشی نیمه اول سال 96 تدوین و قرار شد مسابقات فوتسال و بسکتبال، همگانی و شطرنج برگزار شود.


دکتر حسین میلادیان رئیس واحد سروستان نیز با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت روح و جان جوانان، از اجرای برنامه‌های ورزشی در واحدهای دانشگاهی حمایت کرد.


تیم مرودشت قهرمان مسابقات بدمینتون برادران


مسابقات قهرمانی بدمینتون کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش برادران برگزار شد.


در این مسابقات که با حضور 10 تیم به صورت انفرادی و تیمی در واحد سروستان برگزار شد، تیم مرودشت به مقام قهرمانی رسید و تیم ارسنجان مقام دوم را کسب کرد؛ تیم‌های شیراز و داریون هم مشترکا سوم شدند.


تیم شیراز قهرمان مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز در بخش خواهران


مسابقات قهرمانی بدمینتون کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش خواهران به میزبانی واحد سروستان برگزار شد.


در این مسابقات که با حضور 9 تیم به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد، تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید و تیم مرودشت مقام دوم را کسب کرد و تیم های سما شیراز و زرقان مشترکا سوم شدند.


در این مسابقات آذرمیدخت رضایی از مرودشت مقام اول،پروانه درخشان از شیراز مقام دوم و کامیلیا عبدی و الهه حیدرنیا از شیراز مشترکا به مقام سوم دست یافتند.


مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نیز با حضور 9 تیم به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد. تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید و تیم مرودشت مقام دوم را کسب کرد و تیم‌های سپیدان و داریون مشترکا سوم شدند.


در این مسابقات در بخش انفرادی سیده فاطمه دستغیب از شیراز مقام اول، بهجت طهماسبی از مردوشت مقام دوم و زهرا حبیبی و محبوبه اقتصادی از مرودشت مشترکا به مقام سوم دست یافتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته