دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1395 - 10:56
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

دستاوردهای علمی دانش‌آموزان نیازمند حمایت بیشتر است

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش: عنوان کرد: بسیاری از دستاوردهای دانش آموزان نیازمند حمایت بیشتر دستگاه‌های مختلف است تا جنبه‌های تولیدی پیدا کند.
کد خبر : 158059

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی زرافشان اظهارکرد: بسیاری از برنامه‌های علمی وزارت آموزش و پرورش،‌ با حمایت‌های معاونت علمی ریاست جمهوری شکل گرفته است.


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش آموزان در سراسر کشور توانسته‌اند، توانمندی علمی خود را نشان دهند و نهادهای علمی کشور را به سرمایه گذاری در این عرصه مجاب کنند.


وی با بیان اینکه باید در مسیر تولید دستاوردهای علمی دانش آموزان تلاش کرد، افزود: بسیاری از دستاوردهای دانش آموزان نیازمند حمایت بیشتر دستگاه‌های مختلف است تا جنبه‌های تولیدی پیدا کند.


زرافشان خاطرنشان کرد: مدارس سراسر کشور در شرایط فعلی در مسیر تعلیم و تربیت نیز گام بر می‌دارند و استعدادها و علاقه‌های دانش آموزان را شناسایی کرده و زمینه شکوفایی آنان را فراهم می‌کنند.


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امید، عزت نفس و خودباوری از رویکردهایی است که باید در بین دانش آموزان سراسر کشور به صورت جدی تقویت شود، گفت: ارزش‌های نظام ایران در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و همه باید برای حفظ این آرمان‌ها تلاش کنیم.


وی با بیان اینکه استقلال کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تفسیر می‌شود، خاطرنشان کرد: این استقلال تنها با حضور نیروهای انسانی کارآمد در جامعه محقق می‌شود.


زرافشان با بیان اینکه توجه به آموزش و پرورش برای توسعه کشور در ابعاد مختلف یک امر مهم و ضروری است، گفت: رشد و توسعه علمی کشور از دبستان‌ها آغاز می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته