دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1395 - 11:04
آنا گزارش می دهد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همراه و همصدا با ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن/ 4

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، روز 22 بهمن و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی علی‌رغم برودت و برفی بودن هوا در بعضی از شهرها، همدوش و همصدا با ملت ایران در راهپیمایی حضور یافته و عزت و عظمت کشورشان را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر : 158047

مراسم باشکوه راه پیمایی 22بهمن 95 با حضور دکتر علیرضا نظام آبادی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک همگام با مردم شهید پرور کلانشهر اراک برگزار شد و به ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با خلق حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن، ندای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی را سر دادند و با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و به استکبار جهانی اعلام کردند تا آخرین قطره خون همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود و راه حضرت امام(ره) وشهدا را ادامه خواهند داد.


دبیر هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه این مراسم با تشکر و قدردانی از جامعه دانشگاهی و مردم ولایتمدار کلانشهر اراک گفت: «حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم در طلوع سی‌ و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.»


وی گفت: «حضور حداکثری ملت ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه 22بهمن توطئه های شوم دشمنان را خنثی کرد.»


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی همگام و همصدا با سایر دانشگاهیان در لبیک به دعوت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور پاسداشت خون شهدای راه انقلاب اسلامی و حفظ آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، بیعت و تجدید میثاق کردند.


رئیس، کارکنان، دانشجویان، بسیجیان پایگاه شهید علم الهدی و کانون هلال احمر این دانشگاه در حماسه ای دوباره، یاد و خاطره شهدای انقلاب را زنده نگاه داشته و عزت و استقلال و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.


هیأت رئیسه، استادان، کارمندان و داشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار با حضور در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن همگام با خیل عظیم راهپیمایان سراسر کشور حماسه ای به عظمت ایران اسلامی خلق و به جهانیان اعلام کردند تا خون در رگهایشان جاریست همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان در جمع دانشگاهیان حضور پرشور ملت قهرمان ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخی بر یاوه‌گویی‌های اخیر سران استکبار دانست.


دکتر ایوب سرافراز افزود: «ان‌شاءالله ملت قهرمان ایران همیشه در تمامی صحنه‌ها موفق و پیروز خواهند شد و جهانیان نظاره‌گر وحدت و همدلی بیش از پیش مردم ایران خواهند بود.»


در پایان سرافراز از حضور پرشور استادان، کارمندان و دانشجویان در این جشن بزرگ انقلاب اسلامی و خلق حماسه ملی حضور قدردانی و تشکر کرد.


هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بم در کنار سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت کردند تا بار دیگر سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی بدارند و برای سی و هشتمین بار با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.


‏آنها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس نفرت و انزجار خود را از جهانخواران نیز اعلام داشتند.‏


هیأت رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره همراه با سایر اقشار ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت کردند.


در این مراسم که از میدان امام خمینی (ره) شهر زواره آغاز شد و تا محل برگزاری نماز جمعه ادامه داشت شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس انزجار خود را از استکبار جهانی و متحدانش اعلام کردند.


سرپرست مرکز زواره گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است. در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.


عابدزاده افزود: هر سال در روز 22 بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.


در ادامه دانشگاهیان همگام با دیگر اقشار جامعه با تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و بر ادامه راه امام و شهدا تاکید کردند.


رئیس، کارکنان، اعضای هیات علمی، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر با حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 95 با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا و امام شهداء ورهبر معظم انقلاب تجدید بیعت دوباره کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان همگام با سایر اقشار با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از سیاستهای زورگویانه شیطان بزرگ اعلام انزجار کردند.


آعاز راهپیمایی 22 بهمن در تویسرکان ساعت 10 و 45 دقیقه صبح از میدان شهید فرشید هرمزی بود و حاضران مسیر را به سمت مصلای امام خمینی(ره) راهپیمایی کردند.


با وجود برف بر زمین نشسته بر زمین و سرمای هوا همه از کوچک و بزرگ مرد و زن جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان واحد تویسرکان در کنار دیگر اقشار همیشه در صحنه این شهرستان آمده بودند تا مانند سی و هشت سال گذشته نقشه‌های دشمنان انقلاب و ملت ایران را نقش بر آب کنند. آمدند تا بگویند انقلابی بودن و انقلابی ماندن پیرو جوان، مرد و زن، دانش آموز و دانشجو، ورزشکار و ... نمی‌شناسد. همه آمدند و حتی زیر بارش باران فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامیشان گوش مستکبرین را باز «کر» کرد.


پخش سرودهای انقلابی با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل از سوی مردم ولایتمدار تویسرکان آمیخته بود. بر روی برخی پلاکاردها نوشته شده است، ما تا آخر ایستاده ایم، بر روی برخی دیگر سخنانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نقش بسته است، مانند این جمله از امام راحل: «انقلاب اسلامی ایران قیام یک ملت در مقابل همه قدرتهاست.»


به گزارش خبرگزاری آنا، همزمان با یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد همراه با مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان ملارد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.


در این راهپیمایی که همه مسئولان شهرستان حضور داشتند، رئیس و اعضای هیأت رئیسه واحد ملارد نیز حضور یافته و در کنار مردم انقلابی این شهرستان شعار مقاومت در برابر استکبار، وحدت و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری سر دادند.


در دهه فجر امسال جای بنیان گذار دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خالی بود. همان کسی که تلاش‌ها و مجاهدت‌های او در کنار سایر نیروهای انقلاب به رهبری امام امت منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 1357 شد.


دانشگاهیان و فرهیختگان دشتستان با حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان(برازجان) در حاشیه این مراسم با توجه به اراده و استقامت ملت ایران و به زانو درآوردن دشمنان در همه عرصه‌ها اظهار کرد: « 22 بهمن نماد قدرت و عظمت ملت ایران در برابر استکبار و نشانگر خودباوری و استقلال این مردم همیشه در صحنه است.»


دکتر داوود یحیایی افزود: «دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی همراه با دیگر دانشگاهیان همچون سالهای گذشته در این راهپیمایی شرکت کرده و با ولی امر خود مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.»


در پایان این مراسم بیانیه 22 بهمن قرائت شد و امام جمعه شهر برازجان و فرماندار شهرستان دشتستان با ایراد سخنرانی به بیان نکاتی در مورد مسائل روز منطقه و ایران پرداخته و از حضور گسترده مردم تشکر و قدردانی کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان همگام و هم صدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شرکت کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، حسین حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان با اعلام این خبر گفت: «جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان همراه و هم صدا با دیگر مردم شهیدپرور شهرستان فارسان بار دیگر با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،«مرگ بر ضد ولایت فقیه» و . . .نفرت خود را علیه استکبار جهانی اعلام کردند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد در سى و هشتمین سالگرد پیروزى شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دکتر شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، معاونان ، مدیران ، اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامى مشهد همگام با سایر اقشار مردم شریف مشهد مقدس در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.


این راهپیمایی که با حضور چشمگیر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همراه بود ، از میدان 15 خرداد آغاز شد و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی پایان یافت.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل به همراه مردم دارالشهداء آران و بیدگل درمراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.


در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و درپاسخ به دعوت دکتر میرزاده دانشجویان و استادان این دانشگاه همراه با همه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شهرستان آران و بیدگل شرکت کردند.



رئیس، اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب همراه و همنوا با مردم شهرستان گیلان غرب به صورت یکپارچه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت کرده و همچون همیشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی حمایت کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب در حاشیه این مراسم بیان کرد:« امسال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردیم تا نشان دهیم یکپارچگی در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) همچنان ادامه دارد. »


دکتر فرهان گل کارمنش اخلاص، ایمان و پیروی از امام راحل (ره) را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و اظهار کرد:« مردم باید برای استمرار این انقلاب این عوامل را در خود نهادینه کنند. »


در این مراسم آدمک استکبار که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب ساخته شده بود از سوی مردم همیشه در صحنه این شهرستان به آتش کشیده شد.


هیأت رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان آباده شرکت کردند.


در این مراسم که همه اقشار جامعه حضور باشکوهی داشتند حماسه ایی دیگر را رقم زدند با حضور خود مشت محکمی بر یاوه گویان خارجی و داخلی زدند و بیان کردند که ایران بعد از 38 سال از عمر انقلاب خود از کسی واهمه ندارد و نشان دادند که ایران بعد از انقلاب توانسته است دین را با سیاست به صورت هدفمند و مؤثر عجین کند و با بهره برداری از خلا بزرگی که کشورهای عربی در منطقه به وجود آورده اند انقلاب خود را به جهان صادر کند.


در پایان مراسم، قطع نامه قرائت شد و همه شرکت کنندگان برای شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه آماده شدند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.


رئیس، هیات رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه روز جمعه 22 بهمن، همگام، همصدا و همراه با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن شرکت کرده، بار دیگر، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای والای امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، با مشتهای گره کرده خود، جواب قاطع و دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دادند.


به گزارش خبرنگار آنا، استادان، دانشجویان و کارکنان واحد گرمسار در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری، همراه با امت حزب‌الله شهر گرمسار دوشادوش یکدیگر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با خلق حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن، ندای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی را سر دادند و با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.


مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر گرمسار از میدان انقلاب این شهر آغاز و در میدان امام خمینی(ره) با اجرای سرود انقلابی، قرائت بیانیه، آتش کشیدن پرچم استکبار، سخنرانی دکتر غلامرضا کاتب، نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و اقامه نماز جمعه پایان یافت.


واحد گرمسار علاوه بر همکاری همه جانبه با ستاد برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، در مسیر راهپیمایی نیز ایستگاه صلواتی برپا کرد.


به همت حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان ساوجبلاغ بر پا شد.


در این غرفه فرهنگی با پذیرایی، بروشورها و اطلاعیه‌هایی با مضمون انقلاب اسلامی، مجاهدت های صورت گرفته و گزارشی از روند رو به رشد واحد هشتگرد در بین مردم حاضر در راهپیمایی توزیع شد.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته