دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1395 - 12:50

قالیباف:‌22 بهمن روز پیوند همیشگی و تبلور ارتباط بین امت، امام و رهبری است

شهردار تهران گفت: زمانی که هر تردید و مشکلی برای کشور بوده یا هرگره‌ای را که خواستیم باز کنیم، مردم حضور پیدا کرده‌اند؛ امروز هم مردم انسجام و وحدت را در سایه ولایت به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر : 157904

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از سایت محمد باقر قالیباف، وی صبح امروز در جریان حضور در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن اصفهان، طی سخنانی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: خداوند را شاکرم در روز پیروزی انقلاب توفیق حضور در بین مردمی دارم که بدون شک انقلابی‌ترین مردم ایران هستند چرا که مردم اصفهان بیشترین هزینه را با فدای جانشان برای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس کردند.


قالیباف تاکید کرد: تا زمانی که ما در صراط مستقیم حرکت کنیم و روحیه مبارزه با ظلم و استکبارستیزی وجود داشته باشد، دشمنان قسم خورده ما و مستکبران همیشه از دست ما ناراحت خواهند بود و با ما مبارزه خواهند کرد ولو اینکه در زمان‌های احساس کنیم آنها می‌خواهند نرمش انجام دهند اما هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.


وی یادآور شد: با رفتاری که دولت مردان آمریکا شروع کرده اند امروز خواهند دید مردم ما هر چه بیشتر به مبارزه فراخوانده شوند، اسقامت و تلاش بیشتری خواهند کرد؛ نمونه آن را در دفاع مقدس و هر حادثه دیگری نیز دیده‌ایم که مردم ما در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) ثابت قدم هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب