دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1395 - 14:29
آنا گزارش می دهد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همراه و همصدا با ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن/ 1

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، امروز 22 بهمن و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم برودت و برفی بودن هوا در بعضی از شهرها، همدوش و همصدا با ملت ایران در راهپیمایی حضور یافته و عزت و عظمت کشورشان را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر : 157902

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اعضای هیات رئیسه، کارکنان، استادان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کردند.


دانشگاهیان در این راهپیمایی، با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، بنر و تصاویری از حضرت امام خمینی(ره) و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر اسراییل و... با تجدید بیعت با امام راحل (ره)، آرمان‌های انقلاب اسلامی، پشتیبانی خود از انقلاب را یک بار دیگر اثبات کردند.


مسئولان، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با حضور گسترده و باشکوه، خودآموز به صحنه آمدند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی صحنه ها حامی انقلاب اسلامی هستند و با خلق حماسه ای دشمن شکن، ندای حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سر دادند.


به گزارش خبرنگار آنا، رئیس، معاونان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند و با امام و رهبری پیمانی دوباره بستند.


رئیس واحد نور با قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان نور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: « ملت شجاع و فداکار ما، بار دیگر با عزمی راسخ و استوار، در صفوفی متحد و یکپارچه، به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و در راهپیمایی دشمن شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کردند و با آرمان‌های والای امام راحل و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.»


صدرالدین متولی بیان کرد: «روز 22 بهمن نماد وحدت و همدلی مردم ایران است و حضور پرشور مردم در این روز بیانگر این است که مردم حضور خود را در این راهپیمایی واجب می‌دانند و همچنان به انقلاب اسلامی عشق می ورزند.»


وی ادامه داد: «مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن عزم و اقتدار نظام را نشان و با حضور گسترده خود در مراسم جشن پیروزی انقلاب به تمام دنیا نشان دادند که همچنان پایبند به نظام و آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند.»


این مسئول دانشگاهی افزود: « یوم الله ۲۲ بهمن، روز شکست استکبار جهانی در برابر قدرت ایمان ملت ایران است، به طوری که امروز دشمنان نظام و اسلام به خوبی این اقتدار را درک کرده‌اند.»


به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.


کارکنان، استادان و دانشجویان واحد ابهر با حضور پرشکوه خود همگام با سایر اقشار انقلابی مردم شهرستان ابهر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، با مشت های گره کرده خود و با شعارهای مرگ بر اسرائیل مرگ برآمریکا خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان ایران اسلامی اعلام کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر به عنوان برزگترین دانشگاه شهرستان های ابهر و خرمدره مسئولیت کمیته دانشجویی 22 بهمن را از طرف فرمانداری ابهر بر عهده داشت. در پایان راهپیمایی دانشگاهیان واحد ابهر با شرکت در فریضه نماز جمعه با آرمان‌های امام (ره) و رهبری تجدید پیمان بستند.


به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.



در این مراسم دکتر داریوش حمیدی رئیس واحد جویبار، اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان حضور داشتند و همراستا با دیگر مردم شهرستان جویبار اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را اعلام کردند.





به گزارش خبرنگار آنا، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در کنار دانشجویان در هوای سرد و زیر بارش برف همچون سال‌های قبل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: «امسال که از دوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی رنج می‌بریم و علاقه ایشان را به انقلاب و آرمان‌های آن می‌دانیم، بیش از سال‌های قبل به خیابان‌ها آمده‌ایم تا وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنیم و نشان دهیم میراث‌دار انقلابی ‌که آیت‌الله هاشمی یکی از ارکان اساسی شکل‌گیری آن بود، هستیم.»


دکتر ابوالفضل فرهادی با بیان اینکه اینکه 22 بهمن امسال از حساسیت خاصی برخوردار است، گفت: «دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و اسلام بر کسی پوشیده نبوده، اما اکنون با سیاست‌های رئیس‌جمهوری جدیدش بدخواهی آشکار شده و این موضوع ملت ایران را برای شرکت در ر اهپیمایی مصمم‌تر می‌کند.»


وی افزود: «دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان، پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر شده و به راهپیمایی 22 بهمن امسال، نه به عنوان یک وظیفه بلکه به صورت فرصتی برای بیان وفاداری و عزت و افتخار یک ایرانی نگاه کرده و با اشتیاق بیشتری در صفوف به هم پیوسته، حضور خود و پایبندی به ارزشهای انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنند.»


به گزارش خبرنگار آنا، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور یافتند.


دانشگاهیان واحد بندر انزلی همگام و همدوش با سایر اقشار در این راهپیمایی حضور یافته و با آرمان‌های والای نظام، انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.



به گزارش خبرنگار آنا، اعضای هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد در همایش وحدت و اتحاد راهپیمایی 22 بهمن همگام با دیگر واحدهای دانشگاهی حضور یافتند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر همراه با سراسر کشور طلوع سی‌ و نهمین سال انقلاب را با حضوری پرشور و گسترده جشن گرفتند و برگی دیگر از پیوند خود با نظام را رقم زدند تا دشمنان این آب و خاک دریابند که همواره در مقابل این حضور مردمی مأیوس خواهند شد.


رئیس واحد عجب‌شیر به همراه استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمدند تا نشان دهند که همیشه و در همه صحنه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.


دانشگاهیان واحد عجب‌شیر همراه و همگام با دیگر مردم همیشه در صحنه شهرستان عجب‌شیر با حضور خود ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با خلق حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن، ندای حراست از ارزش‌های اسلامی و انقلاب را سر دادند.


اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان عجب‌شیر از صبح امروز با در دست داشتن پلاکارد‌ها و پرده نوشته‌هایی 38 سال توطئه و تحریم استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا را محکوم کرده و با اعلام انزجار از آمریکا و اسرائیل پایبندی و حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.


به گزارش خبرنگار آنا، خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، همراه با دیگر اقشار مردم دست در دست هم رویداد شگرف انقلاب اسلامی 57 را دگر بار در صحنه روزگار ترسیم کرد.


در این راهپیمایی رئیس، اعضای هیات رئیسه استادان، کارکنان و دانشجویان واحد تاکستان پس از تجمع در مقابل خوابگاه کوثر به سیل خروشان مردم ولایت‌مدار، مومن و انقلابی تاکستان پیوستند و با سر دادن شعارهاى «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استکبار و استعمار دنیا به گوش جهانیان رسانده و در لبیک به رهبر معظم انقلاب، پاسخ دندان‌شکنی به تهدیدهای مضحک رئیس‌جمهوری آمریکا دادند و در خاتمه راهپیمایی در مراسم پرشکوه نمازجمعه شرکت کردند.


به گزارش خبرنگار آنا، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند همراه با آحاد جامعه اسلامی با شرکت در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعارهای مرک بر آمریکا و مرک بر اسرائیل، 22 بهمن‌ماه یوم‌الله یوم‌الله، بار دیگر ضمن اعلام همبستگی با آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران این روز را گرامی داشته و دسیسه‌ها و شیطنت‌های استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار و تهدیدات آن را محکوم کردند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان همچون سایر اقشار مردم همیشه در صحنه در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریگا، مرگ بر اسراییل و... مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیدند.


دانشگاهیان واحد اهواز هم در میدان مولوی تجمع و همراه با سایر اقشار مردم همیشه در صحنه پس از حرکت از میدان مولوی، از پل شهید علم‌الهدی به سمت خیابان سلمان فارسی حرکت و به سوی چهارراه آبادان تا مصلی مهدیه ی امام خمینی (ره) مسیر تعیین شده را طی کرده و در پایان در مراسم عبادی سیاسی جمعه شهرستان اهواز شرکت کردند.


به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون امسال نیز همانند سال‌های گذشته همدوش سایر اقشار ملت در مراسم یوم الله ۲۲بهمن حضور یافتند و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، جواب یاوه‌گویی‌های سردمداران استکبار جهانی را دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته