دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1394 - 20:37

نتایج امروز لیگ برتر فوتبال/ نفت تراکتور را گرفت/ سرخابی‌ها بعد از هفته‌ها بردند

هفته بیست وهشتم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز با انجام هشت بازی از ساعت 18 به طور همزمان برگزار شد که طی آن تراکتورسازی تبریز با توقف مقابل تیم همشهری‌اش گسترش فولاد فاصله‌ امتیازی اش با سایر مدعیان قهرمانی کم شد.
کد خبر : 15776

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در تبریز دو تیم تراکتور و فولاد گستر در دربی این شهر به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند . با این نتیجه تراکتور 54 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول ماند.


راه آهن با نتیجه دو بر یک سایپا را شکست داد؛ با این نتیجه راه آهن 25 امتیازی شد و هم امتیاز با پیکان به دلیل تفاضل گل بدتر در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.


نفت تهران در مشهد با نتیجه دو بر یک از سد پدیده عبور کرد. شاگردان منصوریان با این پیروزی با 54 امتیاز رده دوم جدول را به خود اختصاص دادند.


ذوب آهن در اصفهان با دو گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد و با 48 امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت.


سپاهان در اهواز با نتیجه سه بر یک استقلال خوزستان را مغلوب کرد. سپاهان با این پیروزی 53 امتیازی شد و رده سوم جدول را از آن خود کرد.


تلاش دو تیم ملوان و فولاد برنده ای نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. فولاد با این نتیجه با 48 امتیاز بعد از ذوب آهن در رده پنجم جدول قرار گرفت.


صبای قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهر به مصاف تیم استقلال رفت که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. گل‌های استقلال را کرار و شهباززاده به ثمر رساندند و تک گل صبا را هم بادامکی زد. با این نتیجه استقلالی‌ها بعد از 5 هفته بالاخره طعم پیروزی را چشیدند و جمع امتیازهای خود را به عدد 47 رساندند و صبایی‌ها هم 34 امتیازی ماندند.


و بالاخره پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان به میدان رفت که این بازی را سرخپوشان با تک گل طارمی با پیروزی پشت سر گذاشتند. این اولین برد پرسپولیس با سرمربیگری برانکو بود. سرخپوشان با این برد با روحیه به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهند رفت، دیداری که روز چهارشنبه آینده برگزار می‌شود. سرخپوشان با این برد 33 امتیازی شدند و به رده نهم جدول صعود کردند. پیکان هم با 25 امتیاز همچنان در رده چهاردهم و خطر سقوط قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته