دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1395 - 10:57
نماینده بیجار در مجلس تاکید کرد

لزوم افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بیجار

نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش شمار رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی بیجار شد.
کد خبر : 157712

به گزارش خبرنگار آنا، حمدالله کریمی همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار از بخش‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.


کریمی در این بازدید در ابتدا از اقدامات و برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بیجار قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد این واحد دانشگاهی در بیجار که با محرومیت‌های زیادی مواجه بوده خوب و قابل قدردانی است.


وی با تاکید بر لزوم توسعه و تقویت بیش از پیش فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بیجار، بیان کرد: افزایش شمار رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار یکی از نیازهای لازم و ضروری است.


نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من قطعا در راستای افزایش شمار رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار با دانشگاه آزاد اسلامی استان و مرکز نیز پیگر خواهم شد و انتظار می رود که نگاهی ویژه به این واحد دانشگاهی را شاهد باشیم.


وی از آمادگی خود در راستای حمایت از توسعه دانشگاه آزاد اسلامی بیجار در همه حوزه ها خبر داد و گفت: محدودیتی برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار وجود ندارد.


سید محمد زمان‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار نیز در جریان این بازدید گزارشی از وضعیت واحد و همچنین برنامه های در دست اجرا را ارائه کرد و از حمایت های نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته