دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دعوت رییس دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن/ میرزاده: همه باید از انسجام ملی و اسلامی و قدرت کشورمان دفاع کنیم

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره)، از جامعه علمی کشور و دانشجویان برای حضور فعال در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر : 157695

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این پیام آمده است:


«بسم‌الله الرحمن الرحیم


جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً


انقلاب اسلامی، حرکتی بی‌نظیر در تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران به شمار می‌رود که مردم ستم‌دیده به ندای حق‌طلبی امام راحل(ره) که متاثر از مکتب اسلام ناب محمدی (ص) بود پاسخ دادند و جمهوری اسلامی را تاسیس کردند.


انقلاب اسلامی که بی‌شک ثمره خون و فداکاری مردم پاک‌سرشت، آزادی‌خواه و یاران باوفای حضرت امام خمینی (ره) است، امروز هویت ایرانی و اسلامی، استقلال و آزادی کشور عزیزمان را برابر آماج هجمه‌ها و دشمنی‌ها تضمین کرده است و این میراث ماندگار با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری امروز با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.


امروز در حالی به سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم که کشور، دیگر یار صدیق و دلسوز امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) یکی از موثرترین شخصیت‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی را کنار خود ندارد. ایران اسلامی یک عمر مبارزه و حضور خالصانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) در مسیر حق، عدالت و اعتلای ایران اسلامی را هرگز از یاد نخواهد برد.


اکنون در حالی به استقبال سی‌و‌هشتمین بهار انقلاب می‌رویم که به لطف انقلاب اسلامی، ایران کشوری بزرگ و قابل احترام در سطح منطقه و جهان است، به‌طوری‌که صلابت رهبری و تدبیر دولت تدبیر و امید در کنار حمایت مردم از نظام، کشورهای بزرگ جهان را پای میز مذاکره با ایران اسلامی نشاند. امسال به ویژه با وجود تهدیدات جدید و غیراخلاقی و غیرانسانی استکبار جهانی، بیش از هر سال نیازمند وحدتیم و همه ملت ایران و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی که خود محصول انقلاب اسلامی ایران و مدیون فضای حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، باید در راهپیمایی 22 بهمن که روز ملی برای ایرانیان است از انسجام ملی و اسلامی و قدرت کشورمان دفاع کنیم.


اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که بی‌شک ثمره بی‌نظیر انقلاب مردمی ایران و نماد حضور مردم در صحنه علم و دانش است، از همگان به خصوص جامعه علمی کشور، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می‌کنم که در این حرکت عظیم مردمی سهیم باشند؛ باشد که عزت و عظمت ایران بیش از این برای جهانیان شناخته شود.


حمید میرزاده


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته