دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1395 - 16:05
قائم مقام سازمان دانش‌ آموزی خبر داد:

تربیت 200 هزار دانش‌آموز حافظ قرآن کریم در کشور

قائم مقام سازمان دانش‌ آموزی عنوان کرد: طرح تربیت دانش‌آموزان حافظ قرآن کریم در آینده‌ای نزدیک در سامانه‌های اطلاع‌رسانی سازمان دانش آموزی ابلاغ خواهد شد.
کد خبر : 157610

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان دانش آموزی، محمود علیگو با بیان اینکه ما خود را موظف به فعالیت در حوزه قرآنی می‌دانیم، اظهار کرد: تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری درجهت تربیت حافظان قرآن، جزو برنامه‌های آتی سازمان دانش‌آموزی خواهد بود.


وی ضمن بیان اینکه طرح تربیت دانش‌آموزان حافظ قرآن کریم در آینده‌ای نزدیک در سامانه‌های اطلاع‌رسانی این سازمان ابلاغ خواهد شد، افزود: نقطه شروع ما در این زمینه تربیت 200 هزار حافظ قرآن و در ادامه هدایت دانش‌آموزان سراسر کشور در این مسیر است.


قائم مقام سازمان دانش‌ آموزی ادامه داد: نماز، نماد تشکیلات اسلام است و در این راستا آمادگی داریم با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌ آموزان، کتاب «آداب‌الصلوة» حضرت امام خمینی (ره) را به ادبیات دانش‌ آموزی تبدیل و در بین آنها توزیع کنیم.


علیگو با بیان اینکه با توجه به تاثیرگذاری نسل دانش‌آموز بر خانواده‌ها، ما به دنبال طرحی هستیم که دانش‌آموزان به والدین خود قرآن آموزش دهند، خاطرنشان کرد: آموزش مفاهیم قرآن کریم برای نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در دستور کار نشست آتی این مجلس است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته