دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1395 - 15:30
معاون اداری و مالی تامین اجتماعی خبر داد:

استخدام در سازمان تامین اجتماعی

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در استان‌های بوشهر و مرکزی خبر داد.
کد خبر : 157585

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل کادر بیمارستان عسلویه و درمانگاه دلیجان، نیروی انسانی مورد نیاز خود را به دلیل نگهداشت و وضعیت جغرافیایی با رعایت اصل بومی گرایی از بین متقاضیان با اولویت بومی شهرستان و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت از متقاضیان بومی استان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.


وی افزود: داوطلبان استخدام می‌توانند در صورت احراز شرایط، بر حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقبا از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی WWW.Tamin.ir و روزنامه‌های محلی منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز چهارشنبه، 20 بهمن 1395 لغایت یکشنبه 24 بهمن 95 اقدام و مدارک مرتبط را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه کنند.


اردلان ادامه داد: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی روز جمعه 29 بهمن 1395 به صورت همزمان در مرکز استان‌های فوق الذکر برگزار خواهد شد.
داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است.



انتهای پیام/

برچسب ها: رحیم اردلان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته