دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1395 - 16:50
چمران در جلسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

پیشنهاد کمک ۵ میلیارد تومانی به خانواده شهدای آتش‌نشانی

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر توجه ویژه به خانواده شهدای آتش نشان پیشنهاد داد مبلغ ۵ میلیارد تومان برای کمک به خانواده شهدای آتش‌نشان در بودجه سال آینده شهرداری تهران تخصیص یابد.
کد خبر : 157313

به گزارش خبرگزاری آنا از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران صبح امروز در آغاز سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورا به موضوع پلاسکو پرداخت و با تاکید بر توجه ویژه به خانواده شهدای آتش نشان پیشنهاد داد مبلغ 5 میلیارد تومان برای کمک به خانواده شهدای آتش‌نشان در بودجه سال آینده شهرداری تهران تخصیص یابد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین بر ضرورت خروج از بلاتکلیفی کسبه پلاسکو تاکید کرد.


وی با اشاره به دهه فجر و در آستانه بیست و دوم بهمن ماه گفت: امروز 19 بهمن یادآور روزی است که همافران نیروی هوایی به محضر امام(ره) رسیدند و آنها با مهربانی از همه آنان استقبال کرد. آن روز نخست وزیر احساس کرد که دیگر نیروی هوایی هم پشتیبان وی نخواهند بود.


چمران ادامه داد: در روز 22 بهمن یک‌بار دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان می‌رسانیم و این آرمان‌ها همچنان زنده نگاه داشته خواهد شد.


وی از همه آحاد مردم دعوت کرد در روز با شکوه 22بهمن شرکت کنند و تصریح کرد: مردم ما همیشه همراه نظام بودند همواره مسئولین را شرمنده خود کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته