دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1395 - 17:23

مقام اول مسابقات دارت و مقام سوم شنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به واحد شاهین‌شهر رسید

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر موفق به کسب مقام اول مسابقات دارت و مقام سوم مسابقات شنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان شد.
کد خبر : 157312

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات طناب‌کشی، دارت و تنیس روی میز و شنای کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور واحدهای شهرضا، دهاقان، شهر مجلسی، میمه، نطنز، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، گلپایگان، دولت‌آباد به میزبانی واحدهای دهاقان و شهرضا برگزار شد.


این مسابقات که به منظور شناسایی نفرات و تیم‌های برتر برای اعزام به مسابقات کشوری کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی و هم زمان با ایام‌الله دهه فجر برگزار شد.


اعضای تیم دارت واحد شاهین‌شهر متشکل از دکتر سیدمسعود داودی، عبدالرسول مستاجران و امین تجدد بودند که پس از پشت سر گذاشتن حریفان به مقام قهرمانی دست یافتند. واحد شهرمجلسی در جایگاه دوم و واحدهای خمینی‌شهر و شهرضا مشترکا سوم شدند.


تیم شنای واحد شاهین‌شهر نیز با حضور فرهاد کیانی، محمدحسن یوسفی و رامین جعفری به مقام سوم مسابقات شنای این دوره از مسابقات دست یافت.


واحد دهاقان، فاتح مسابقات طناب‌کشی



واحد دهاقان عنوان نخست، واحد شهرضا عنوان دوم و واحدهای مجلسی و گلپایگان عنوان سوم مشترک را در مسابقات طناب‌کشی، دارت و تنیس روی میز کارکنان کسب کردند.


به گزارش خبرنگار آنا، مسابقات طناب‌کشی، دارت و تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی واحد دهاقان برگزار شد که پس از انجام مسابقات و در پایان در رشته طناب‌کشی که با شرکت 9 تیم برگزار شد، واحد دهاقان عنوان نخست، واحد شهرضا عنوان دوم و واحدهای مجلسی و گلپایگان عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.


در رشته تنیس روی میز و با شرکت 9 تیم، واحد مجلسی، واحد خمینی‌شهر به ترتیب عنوان‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی را کسب کردند و واحدهای شهرضا و دهاقان مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته