دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا مهاجری: حرف را همیشه می‌توان زد/ نمی‌خواهم تیمم را به حاشیه ببرم

سرمربی پدیده مشهد گفت: هیچ اولتیماتومی از طرف باشگاه به من داده نشد و این صحبت‌ها از سوی افرادی مطرح می‌شود که می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند.
کد خبر : 157281

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پدیده که در سال‌های اخیر یکی از کم‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ برتر بود در روزهای اخیر حاشیه‌های زیادی را پشت سر گذاشت و حتی کار به برکناری رضا مهاجری از هدایت این تیم و انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید کشیده شد.


مظلومی که برای عقد قرارداد با مدیرعامل باشگاه به مشهد سفر کرد در اقدامی عجیب از سوی هیات مدیره این باشگاه قراردادش ثبت نشد و بلافاصله اعضای هیات مدیره، برگی‌زر مدیرعامل پدیده را از کار برکنار کردند و مهاجری را در ستمش ابقا کردند.


مهاجری هم در روزهای اخیر نمی‌خواهد خودش را درگیری حواش اطراف تیم بکند و می‌خواهد تمرکزش را روی بازی هفته بیست و یکم مقابل فولاد بگذارد. وی در این رابطه گفت: «در حال حاضر نمی‌خواهم به مسائل حاشیه‌ای پیرامون باشگاه بپردازم. ما بازی سختی مقابل فولاد پیش‌رو داریم و حتما باید در این دیدار به پیروزی برسیم. حرف را همیشه می‌شود زد ولی بازی های لیگ مهم‌تر است و در حال حاضر تیم نیاز به آرامش دارد.»


شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه پدیده به مهاجری اولتیماتوم دادند که باید در بازی مقابل فولاد پیروز شود و در غیر این‌صورت از کار برکنار می‌شود. سرمربی پدیده با رد این صحبت‌ها افزود: «بازی با فولاد برای ما یک دیدار حساس است و ما به‌طور حتم برای برد به میدان می‌رویم، اما هیچ اولتیماتومی از طرف باشگاه به من داده نشده‌ است و این صحبت‌ها از سوی افرادی مطرح می‌شود که می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته