دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1395 - 16:57
معاون خدمات شهری شهرداری تهران تشریح کرد؛

اکران تبلیغات فرهنگی روی 400 سازه به مناسبت دهه فجر/ پاکسازی مسیر راهپیمایی 22 بهمن با بیش از 2000 نیروی انسانی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به تشریح اقدامات شهرداری به مناسبت ایام دهه فجر پرداخت.
کد خبر : 157271

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در تشریح برنامه‌های این معاونت در ایام الله دهه فجر و 22 بهمن به اهم برنامه‌های سازمان زیباسازی پرداخت و گفت: در این ایام تبلیغات فرهنگی مرتبط با دهه فجر اعم از اکران مضامین انقلابی‌گری، بیانات مقام معظم رهبری، اکران عکس‌ها و تصاویر دوران انقلاب، خاطرات مردم از سال 57 و شعارهایی با مضامین مرتبط روی 400 سازه تبلیغاتی اکران شده است.


یزدانی در ادامه به انجام نورپردازی‌های شهری در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: 50 المان نوری در میادین مهم شهر تهران از جمله خیابان انقلاب و آزادی نصب شده است. همچنین ترمیم نورپردازی برج آزادی و ساختمان تئاتر شهر نیز در حال انجام است که پیش از 22 بهمن به اتمام خواهد رسید.


10000 متر آذین بندی و ریسه کشی در نقاط مختلف شهر تهران


وی اضافه کرد: 10000 متر آذین بندی و ریسه کشی در نقاط مختلف شهر تهران از جمله خیابان‌ها و معابر اصلی شهر تهران به اجرا در آمده است.


یزدانی با بیان این که 3100 متر بنر جهت فضاسازی میدان آزادی و جایگاه سخنرانی نصب خواهد شد، گفت: همچنین در روز 22 بهمن 6000 بادکنک نیز بر فراز برج آزادی اوج دهی خواهند شد.


وی در ادامه افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر از 21 تا 30 بهمن ماه جشنواره‌ای در دو فروشگاه شهروند خانی آباد و آزادگان برگزار می‌شود که پوشاک و لوازم منزل در این فروشگاه‌ها تا 50 درصد تخفیف عرضه می‌شود.


تخفیفات 10 تا 30 درصدی در تمامی میادین میوه و تره‌بار


به گفته یزدانی به مناسبت دهه فجر 15 گروه کالاهای بازرگانی در تمامی میادین میوه و تره بار با تخفیقات 10 تا 30 درصدی عرضه می‌شوند و در این ایام نیز میدان میوه و تره بار شهید بروجردی واقع در منطقه 20 به بهره برداری رسیده است.


استقرار نیروها در 5 پهنه جهت پاکسازی مسیرهای راهپیمایی


معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که در مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیروها، تجهیزات و ماشین آلات در 5 پهنه جهت پاکسازی مسیرهای راهپیمایی 22بهمن مستقر خواهند شد، گفت: جمع آوری و حمل پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه و غیر مکانیزه مسیر راهپیمایی نیز با بیش از 2000 نیروی انسانی و تعداد 173 دستگاه ماشین آلات، ادوات و تجهیزات در پهنه‌های تعیین شده انجام می‌شود که به نظافت و پاکیزه سازی مسیر راهپیمایی 22 بهمن قبل، حین و بعد از مراسم می‌پردازند.


یزدانی با بیان این که برقرارى انضباط شهرى در مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن با ٣٥٠ نیرو انجام می‌شود، اذعان کرد: از صبح روز ٢٢ بهمن تا پایان راهپیمایی، این نیروها با ٨٠ دستگاه خودرو و ٣٠ دستگاه موتورسیکلت و با همکارى ٨ منطقه (شهردارى‌هاى مناطق ٢، ٥، ٦، ٧، ٩، ١٠، ١١ و ١٢) در مسیرهای راهپیمایی مستقر می‌شوند تا انضباط شهرى مراسم را انجام دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته