دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1395 - 12:14
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر صورت گرفت

دیدار مسئولان واحد کرمانشاه با خانواده شهدای مدافع حرم + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم شهیدان اکبر نظری و حسین علیخانی توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه معاونان، مدیران و فرماندار کرمانشاه صورت گرفت.
کد خبر : 157224


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر نوذر قنبری و فضل الله رنجبر در برنامه دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم شهیدان اکبر نظری و حسین علیخانی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و میثاق با امام و آرمان های شهدا به همراه معاونان و مدیران شرکت کردند.



در این دیدار که در فضایی معنوی و صمیمی برگزار شد، خانواده شهیدان اکبر نظری و حسین علیخانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از مدافعان مورد تفقد قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و همراهان قرار گرفتند.



برنامه دیدار با خانواده شهدا جزو برنامه های همیشگی و مورد تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوده و در مناسبت های مختلف این دیدارها با برنامه ریزی ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه صورت می پذیرد؛ چنانچه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیش از یک سوم از دانشجویان شاغل به تحصیل خود به عنوان دانشجوی شاهد و ایثارگر یکی از پرافتخار ترین دانشگاه ها در ارایه به فرهنگ ایثار و شهادت است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب