دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شکایت یک دختر جوان و محکومیت خواننده پاپ به شلاق/ خواننده تجاوز را انکار کرد

خواننده پاپ ایران، به اتهام آزار و اذیت دخترجوان، ازسوی قضات جنایی دادگاه کیفری استان تهران محکوم شد.
کد خبر : 157123

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از شهروند، سه قاضی دادگاه این پسرجوان را به شلاق، دو‌سال تبعید و ٥‌سال محرومیت از فعالیت‌های فرهنگی و خوانندگی محکوم کردند. این درحالی است که خواننده جوان اتهام تجاوز و آزار را انکار می‌کند ولی شاکی مدعی است که ازسوی پسرجوان فریب خورده و مورد آزار قرار گرفته است.



اوایل تابستان امسال بود که این پرونده روی میز پلیس پایتخت قرار گرفت. دختر ٢٢ساله‌ای با مراجعه به پلیس از یک خواننده معروف شکایت کرد و مدعی شد که ازسوی این خواننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این دختر درباره جزییات ماجرا به مأموران گفت: «از وقتی که آهنگ‌های خواننده پاپ به بازار آمد و آنها را گوش کردم، طرفدار این خواننده شدم، به‌طوری که عکس‌هایش را به اتاقم می‌زدم و هر روز آهنگ‌هایش را گوش می‌دادم. طرفدار شدید این خواننده شده بودم تا این‌که یک روز به صورت اتفاقی او را درخیابان دیدم. درمیدان هروی سوار بر یک خودروی بنز به تنهایی نشسته بود. خیلی هیجان‌زده شدم. باورم نمی‌شد که خواننده محبوبم را از نزدیک می‌دیدم. برای همین به سراغش رفتم و خواستم با او صحبت کنم. به او ابراز علاقه کردم و گفتم از طرفدارانش هستم. او هم خیلی خوش‌صحبت بود و اجازه داد تا داخل خودرواش بنشینم و کمی با هم صحبت کنیم. من هم داخل خودرو نشستم و درمورد زندگی‌اش از او سوال پرسیدم. برایم جالب بود که درمورد زندگی خواننده محبوبم بیشتر بدانم، اما چند دقیقه بعد این خواننده به من گفت، نصاب پرده به خانه‌شان رفته و مشغول نصب پرده است، برای همین باید به خانه پدری‌اش برود. می‌خواستم از خودرو پیاده شوم که گفت، می‌توانم او را تا خانه پدرش همراهی کنم. من هم با خوشحالی قبول کردم. به من گفت، بعد از پایان کار نصب پرده کمی با هم صحبت خواهیم کرد. با هم به خانه پدری‌اش رفتیم و از من خواست که بالا بروم. وقتی وارد خانه ویلایی‌شان شدیم، ناگهان دیدم کسی درخانه نیست. خیلی ترسیدم و خواستم که از خانه خارج شوم، اما این پسر مانع من شد. آنجا بود که فهمیدم نیت شومی در سر دارد، اما دیگر دیر شده بود. این خواننده مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از آن، از خانه‌شان بیرونم کرد.»
با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و پیگیری‌ها دراین رابطه آغاز شد. در ادامه بررسی‌ها خواننده جوان درخانه پدری‌اش به همان آدرسی که دخترجوان به مأموران داده بود، درشمال تهران بازداشت شد. این درحالی بود که پس از دستگیری این پسرجوان، مشخص شد که او با دخترهای جوان زیادی در ارتباط بوده است. بنابراین پسرجوان تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر آزار و اذیت دخترجوان شد و گفت: «قبول دارم که با دختران زیادی در ارتباط هستم، اما با همه آنها ارتباط کاری دارم، چون خواننده هستم و هر روز در استودیو کار می‌کنم. برای همین دختران زیادی با من در رابطه کاری هستند، اما من هیچ‌کس را مورد آزار و اذیت قرار ندادم. شاکی هم از طرفدارانم بود و به من ابراز علاقه می‌کرد، اما چون دید که علاقه‌ای به او ندارم، برای همین این شکایت را مطرح کرده تا از من انتقام بگیرد.»
خواننده جوان درحالی این ادعا را مطرح کرد که پزشکی قانونی تأیید کرد، دخترجوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. به همین دلیل پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و خواننده پاپ دراین شعبه به صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شد. وی درجلسه محاکمه خود باز هم ادعای تجاوز را انکار کرد و به هیأت قضائی گفت: «این دختر به من ابراز علاقه کرد، بعد از آن خودش به میل خودش به خانه پدری‌ام آمد. بعد از آن هم با میل خودش با من ارتباط برقرار کرد. هیچ زور و اجباری در کار نبود، برای همین اتهام تجاوز را رد می‌کنم.»
بعد ازصحبت‌های این خواننده، هیأت قضائی وارد شور شدند و این خواننده جوان را به ٩٩ ضربه شلاق، ٢سال تبعید و ٥‌سال محرومیت از فعالیت‌های فرهنگی و خوانندگی محکوم کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته