دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

عضو کمیسیون آموزش مجلس: تلاش دکتر میرزاده در آموزش عالی قابل تقدیر است/ بخشی از ارتقای رتبه ایران ناشی از زحمات دانشگاه آزاد اسلامی است

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های دکتر میرزاده و دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت‌های که در حوزه آموزش عالی انجام می‌دهند، تشکر کرد.
کد خبر : 157113

محمدباسط درازهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ایشان را بازوی قوی و بسیار خوب آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی دانست.


نائب‌رئیس کارگروه آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «دانشگاه آزاد اسلامی زحمات زیادی برای آموزش عالی کشور کشیده و بار سنگینی را از دوش آموزش عالی و دولت برداشته است. در همه مدیریت‌ها تلاش‌هایی صورت گرفته است؛ به ویژه در دوره دکتر میرزاده که تلاش بسیاری در آموزش عالی انجام داده‌اند و جای تقدیر و تشکر دارد.»


او افزود: «تاکنون دکتر میرزاده چند بار در کمیسیون آموزش مجلس گزارش‌های مفصل و بسیار خوبی در حوزه‌های علمی، فناوری، پزشکی و دیگر حوزه‌ها ارائه کرده‌اند که برای بهترشدن وضعیت آموزش عالی بسیار امیدوارکننده است.»


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر ادامه فعالیت‌های موثر دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: «من معتقدم که واقعا دکتر میرزاده تلاش‌های بسیار خوب و ارزشمندی انجام داده‌اند و امیدواریم که این تلاش ادامه داشته باشد، همچنین انتخاب دکتر ولایتی قطعا می‌تواند به توسعه دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند. امیدواریم همگی برای پیشرفت و ارتقای سیستم آموزشی کشور تلاش و از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کنیم.»


نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: «برنامه‌ها و اتفاقات بسیاری در این دانشگاه اجرا شده و افتاده است که نیازمند بحث مفصلی است اما در حوزه پزشکی اتفاقات بسیار خوبی روی داده است، همینطور در مناطق محروم که همه دانشگاه‌ها از دانشگاه آزاد اسلامی عقب‌تر هستند. دانشگاه آزاد اسلامی با فاصله‌ای زیاد در همه مناطق محروم کشور از همه مراکز و دانشگاه‌های کشور پیشی گرفته و جلوتر است و این دستاورد بزرگی است.»


او در پایان افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی واقعا توانسته است رتبه علمی کشور را در سطح بین‌الملل ارتقا دهد و بالا ببرد. اگر اکنون در دنیا ادعا می‌کنیم در این رتبه قرار داریم این ناشی از زحماتی است که قسمتی از این زحمات در دانشگاه آزاد اسلامی کشیده شده است.»



گفت‌وگو از پرویز پیکری


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته