دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1395 - 10:25
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خبر داد:

توزیع 50 نوبت شیر تا پایان سال تحصیلی در مدارس تهران/ خانواده‌ها نگران کیفیت شیر نباشند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتبار 25 نوبت توزیع شیر در مدارس تامین شده است، گفت: احتمالا تا پایان سال تحصیلی 50 نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد.
کد خبر : 157104

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از فارس، محسن بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: برای 25 نوبت توزیع شیر از مقطع پیش‌دبستانی تا پایان دوره پیش‌دانشگاهی مدارس شهر تهران، تامین اعتبار شده است.


وی ادامه داد: قرار داد شیر مدارس را با شرکت‌های مربوطه منعقد کرده‌ا‌یم که این موضوع با توجه به قیمت مصوب سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.


بهارلو در خصوص «تعداد نوبت‌های توزیع شیر تا پایان سال تحصیلی جدید»، متذکر شد: فکر می‌کنم اگر بخش دوم اعتبار لازم نیز تامین شود، احتمالا 25 نوبت توزیع شیر نیز بعد از تعطیلات نوروز و تا پایان سال تحصیلی در مدارس صورت گیرد.


معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: برای توزیع شیرهایی که به صورت استریلیزه است، فرصت بیشتری داریم اما معمولا در هفته سه نوبت شیر توزیع می‌شود.


وی در خصوص میزان اطمینان خانواده‌ها از کیفیت شیر توزیعی در مدارس، تاکید کرد: کیفیت شیر عالی است و وزارت بهداشت در این خصوص با حساسیت موضوع را دنبال می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته