دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تراکتورسازی در گفت‌وگو با آنا:

مدیران قبلی مقصر محرومیت تراکتورسازی هستند/ هنوز برای قهرمانی ناامید نیستیم

دستیار قلعه‌نویی گفت: اشتباهات مدیران پیشین تیم ما را از کورس قهرمانی عقب انداخت.
کد خبر : 157089

رحمان رضایی در خصوص اینکه چه کسی را مقصر محرومیت تراکتورسازی می‌داند به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بهتر است جواب این افتضاحی که به بار آمده را مدیران قبلی تراکتورسازی بدهند. آنهایی که برای تیم بازیکن جذب کردند و پولش را ندادند. آنهایی که اخطارهای فیفا به دست‌شان رسید اما توجهی نکردند.»


وی ادامه داد: «ما برنامه داشتیم و می‌خواستیم در لیگ به هدف بزرگی دست پیدا کنیم اما اشتباهات مدیران پیشین تیم ما را از کورس قهرمانی عقب انداخت. تیم ما شرایط خوبی داشت اما ما را از لحاظ روحی به‌هم ریختند و حالا برای استفاده از بازیکنان جدید خود دچار مشکل هستیم. شاید آنها مجوز بازی بگیرند ولی زمان می‌برد تا بتوانند خود را با شرایطی که برای‌شان ایجاد شده، هماهنگ کنند. ضمن اینکه دوستان قبلی مانع آن شدند تا بتوانیم بازیکن خوبی مثل سجاد شهباززاده را به تیم اضافه کنیم.»


مربی تراکتورسازی در خصوص فاصله 9 امتیازی تیمش با پرسپولیس، یادآور شد: «پرسپولیس از ما بازی بهتری را انجام داد و شایسته کسب هر سه امتیاز بازی بود. ما نگفتیم این برد اتفاقی بوده ولی سوالی که وجود دارد این است که چه عاملی نگذاشت ما با در دیدار 6 امتیازی که با پرسپولیس داشتیم بازی همیشگی مان را ارائه کنیم. ما تمرکزمان را از دست دادیم و بازیکنان نتوانستند بازی همیشگی خود را انجام دهند.»


او درباره بازی ضعیف بنگر و برخوردی که در رختکن تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی داشت، عنوان کرد: «در این بازی تنها بنگر نمایش ضعیفی نداشت و بیشتر بازیکنان تیم روز خوبی را سپری نکردند. در رختکن تیم هم اتفاقی نیفتاد و حرف‌هایی که زده می‌شود سندی ندارد. بنگر به خاطر مسائلی که سرمربی تیم می‌داند از حضور در تمرینات محروم شده و با تصمیم سرمربی تیم هم به تمرینات برمی‌گردد.»


رضایی در واکنش به این مسئله که تراکتورسازی دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد، تصریح نکرد: «ما ناامید نیستیم و به تلاش خود برای رسیدن به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم تا زمانی که فرصت داریم، ادامه می‌دهیم. مهم برای مجموعه تراکتور این است که پرشورها(هواداران تراکتورسازی) با این باور فصل را به پایان ببرند که در تیم تراکتورسازی کسی کم‌کاری نکرده است.»


وی تاکید کرد: «ما تا اینجا هم نتایج بدی نگرفتیم. یک پای فینال جام حذفی هستیم و می‌توانیم یک بار دیگر تراکتور را قهرمان این رقابت‌ها کنیم. اگر پرسپولیس هم تا پایان فصل با همین روند ادامه دهد در بدترین حالت تیم دوم لیگ می‌شویم. معتقدم که این توانایی در تیم ما وجود دارد که در پایان فصل هواداران خود را شاد کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب