دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1394 - 14:01

برانکو: فقط به شکست پیکان فکر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با پیکان فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. دوست ندارم با از دست دادن نتیجه دل هواداران را آزرده کنیم.
کد خبر : 15704

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: روز پدر و مرد را تبریک می‌گویم. ما در آستانه این روز بزرگ با پیکان بازی داریم و می‌خواهیم با یک پیروزی شور و شعف مضاعفی را به هواداران انتقال بدهیم و آماده بازی با بنیادکار بشویم. وقتی در مورد برد صحبت می‌کنیم منظورم دست کم گرفتن حریفان نیست ولی ما پرسپولیس هستیم و صاحب فلسفه خودمان و هواداران که در هر مسابقه برای کسب برد بازی می‌کنیم.


وی ادامه داد: می‌دانم پرسپولیس در فصل گذشته نتایجی در حد انتظار این تیم نگرفته و ما می‌خواهیم دوباره به روزهای خوب گذشته بگردیم. پرسپولیس لیاقت این را دارد که بهترین نتایج را بگیرد.








سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم از پنج بازی اخیرش با برانکو سه امتیاز گرفته و فکر می‌کند ایراد کار کجاست گفت:‌ من موافق حرف شما هستم که باید امتیازاتی که جمع می‌کردیم نکردیم اما چیزی که به ما دلخوشی می‌دهد این است که ما در همه مسابقات تیم برتر بودیم در خوزستان روی یک ضربه گل خوردیم به سپاهان در حالی باختیم که پنج شانس 100درصد از دست دادیم و داور پنالتی ما را نگرفت

وی افزود: برای پیکان احترام زیادی قائل هستیم اما می‌خواهیم پیروز شویم که بازیکن سابق تیم ملی یعنی مهدی رحمتی و محمد نصرتی در این تیم بازی می‌کنند. اما من فقط به برد مقابل پیکان فکر می‌کنم نه چیز دیگری.


سرمربی پرسپولیس در مورد محرومان و مصدومانش گفت: محسن بنگر مصدوم است، خانزاده تعلیق شده، علی عسگر هم مقابل پیکان بازی نمی‌کند زیرا می‌خواهیم از مصدومیت بیشتر او جلوگیری کنیم و در بازی با بنیادکار به او نیاز داریم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم از پنج بازی اخیرش با برانکو سه امتیاز گرفته و فکر می‌کند ایراد کار کجاست گفت:‌ من موافق حرف شما هستم که باید امتیازاتی که جمع می‌کردیم نکردیم اما چیزی که به ما دلخوشی می‌دهد این است که ما در همه مسابقات تیم برتر بودیم در خوزستان روی یک ضربه گل خوردیم به سپاهان در حالی باختیم که پنج شانس 100درصد از دست دادیم و داور پنالتی ما را نگرفت. در برابر لخویا تا دقیقه 70 حتی نیم شانس هم به این تیم ندادیم اما در حالی گل اول را خوردیم که هشت بازیکن ما مقابل دو بازیکن آنها قرار داشتند و این گل کار ما را مختل کرد. در بازی مقابل سایپا هم نیمه اول دو گل زدیم آن هم در حالی که سه روز بعد از بازی پرفشار لخویا به میدان رفتیم که اینگونه مسابقات بحران‌زا شمرده می‌شود چون سنگینی بازی‌ها مشکل به وجود می‌آورد و دیدید که اولین گل را بر روی یک اوت دستی خوردیم که به نوعی گل به خودی بود.


وی ادامه داد:‌ گل دوم هم به خاطر سر خوردن محمد نوری بود که داور پنالتی گرفت و این در حالی بود که سایپا شانسی را به گل زدن به ما نداشت و این مسائل به من دلخوشی می‌دهد که مقابل حریفانمان سرتر بودیم اما امتیاز از دست دادیم.


برانکو در مورد اشتباهات فردی متعدد بازیکنان پرسپولیس گفت: اشتباهات فردی در تیم ما زیاد است و تنها راه حل موجود انجام دادن تمرینات زیاد است و باید این مسئله اصلاح شود اما ما پیش از هر بازی حریفان را به دقت آنالیز می‌کنیم و باید در خلال روند تمرینی این مشکلات برطرف شود.


وی درباره اینکه پرسپولیس از روی کناره‌ها بیشتر گل می‌خورد افزود: طبیعی است که حساس‌ترین جای زمین کناره‌هاست اما تکرار می‌کنم که آنقدر اشتباهات ما ساده بود که نیازی به انجام آن نیست اما ما روی همین اشتباهات گل می‌خوریم و طبعاً باید آنقدر تلاش کنیم تا بتوانیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم اما به من حق بدهید که برای برطرف کردن این مشکلات نیاز به زمان دارد.



انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب