دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1395 - 15:50
با انعقاد تفاهم‌نامه صورت گرفت

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گلستان

مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان با حضور رئیس واحد و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و نماینده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان برگزار شد.
کد خبر : 156984

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، این تفاهم‌نامه به منظور استفاده از توانایی‌های علمی، پژوهشی و فناوری و با هدف تقویت و توسعه همکاری های فی مابین و دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره های و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای متقابل منعقد شد.


در بخشی از مفاد این تفاهم‌نامه بر اجرای طرح های تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز، ایجاد زمینه های مناسب برای بهره گیری از توانمندی‌ها و خدمات تجهیزات پژوهشی، برگزاری نشستها، دوره ها و کارگاههای آموزشی، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با فعالیت های شرکت و تاسیس دفتر ارتباطی شرکت در دانشگاه تاکید شده است.


این تفاهم‌نامه به امضای دکتر سیدمهدی حسینی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، دکتر محمدتقی بایی معاون پژوهش و فناوری واحد آزادشهر، مهندس امیر بنی‌کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان گلستان و علیرضا فروغ نیا نماینده این شرکت رسیده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته