دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1394 - 13:06
وزیر بهداشت:

دولت با وجود تمام مشکلات مالی سلامت را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار داده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور عنوان کرد: دولت با وجود تمام مشکلات مالی سلامت را جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی خود قرار داده است و امیدوار هستیم با کمک همه مسئولان، مردم و خیرین در مسیر اعتلای کشور گام برداریم.
کد خبر : 15698

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در سفر به استان فارس و در جمع خیرین و اساتید شهرستان گراش با بیان اینکه خیرین جزو سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، گفت: کارهایی که خیرین انجام می‌دهند بالاترین سرمایه دنیوی و اخروی آنان است و آرامشی که با انجام امور خیر ایجاد می‌شود قابل قیاس با هیچ چیز در دنیا نیست.


وزیر بهداشت افزود: دانشکده علوم پزشکی گراش و بیمارستان آموزشی این شهرستان نماد همدلی و همزبانی خیرین و مردم با دولت و نظام است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت با وجود تمام مشکلات مالی سلامت را جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی خود قرار داده است و امیدوار هستیم با کمک همه مسئولان، مردم و خیرین در مسیر اعتلای کشور گام برداریم.


هاشمی به دستاوردهای دولت در امور داخلی و بین المللی اشاره کرد و گفت : کاهش تورم، ایجاد آرامش نسبی در کشور و ارتباط موثر و مقتدرانه با دیگر کشورها همراه با حفظ عزت و اقتدار کشور از جمله این دستاورها بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته