دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارشناس سازمان هواشناسی کشور به آنا خبر داد

آسمان اکثر مناطق کشور صاف تا کمی ابری است/ سواحل شمال بارانی و سواحل جنوب آرام است

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: طبق داده‌های هواشناسی طی دو روز آینده آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است و منع هواشناسی برای سفرهای برون شهری وجود ندارد.
کد خبر : 15686

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت هوای دو روز آینده کشور توضیح داد: امروز (پنجشنبه) در بیشتر مناطق جو آرام بوده و در ساعاتی از بعدازظهر در شهرهای شمالی آذربایجان غربی و شرقی احتمال بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.


وی افزود: در روز جمعه این شرایط در ارتفاعات البرز و شمال شرق ادامه خواهد یافت و در روز شنبه با عبور موجی از تراز میانی جو، در برخی از مناطق غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های البرز مرکزی و سواحل دریای خزر و در بخش‌هایی از شمال شرق کشور شاهد بارش خفیف همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.


گودرزی همچنین از بروز پدیده گرد و غبار در روز جمعه در مناطق غرب، شمال و شمال غرب کشور خبر داد و افزود: فردا سواحل شمال کشور بارش پراکنده خواهند داشت اما سواحل جنوب تا روز شنبه جوی آرام دارند.


کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز تهران آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد داشت و بعد از ظهر در ارتفاعات آن احتمال بارش پراکنده وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب