دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1395 - 12:01
با ابلاغ دکتر میرزاده

سه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مرتبه دانشیاری و استادی ارتقا یافتند

رتبه علمی دکتر طاهره عظیم زاده طهرانی استادیار گروه آموزشی «تاریخ و تمدن ملل اسلامی» و دکتر مهناز خانه گیر استادیار گروه آموزشی «ریاضی محض» دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حکم دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 156804

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، در نود و ششمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی طاهره عظیم زاده طهرانی عضو هیات علمی گروه تاریخ و تمدن ملل اسلامی و مهناز خانه گیر عضو هیات علمی گروه ریاضی محض دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دانشیار شدند.


در احکام میر‌زاده آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری موضوع در نود و ششمین و نود و پنجمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


در ادامه این احکام آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مرتبه استادی ارتقا یافت


رتبه علمی دکتر مجید میرصدرایی عضو هیات علمی گروه آموزشی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز با حکم دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استادی ارتقا یافت.


به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، در چهل و نهمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی دکتر مجید میر صدرایی عضو هیات علمی گروه آموزشی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مرتبه استادی نائل آمد.


در حکم میر‌زاده آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به استادی موضوع در چهل و نهمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


در ادامه این حکم آمده است: امید است درمرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.


انتهای پیام/

برچسب ها: ارتقاء دانشیاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته