دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر عابدینی در گفت‌وگو با آنا؛

نقشه کی‌روش علیه پرسپولیس شکست خورد/ برانکو دربی را ببرد تیمش قهرمان می‌شود

مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: سخت‌ترین بازی پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر مقابل استقلال در دربی است.
کد خبر : 156778

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به این موضوع که شوک کی‌روش روی بازیکنان پرسپولیس تاثیری نداشت، گفت: «اگر نیت کی‌روش این بود که بازیکنان پرسپولیس را دچار شوک کند و نگذارد این تیم با برد بازی با تراکتور را به پایان برساند، باید بگویم او در اجرای نقشه‌اش شکست خورد. پرسپولیس آماده‌تر از آن است که با یکسری حرف‌ها وارد حاشیه شود.»


وی ادامه داد:‌ «البته من این حدس را می‌زنم که کی‌روش عمدی نداشت و تنها پاسخ سوالات خبرنگاران را داد، در حقیقت او هر زمان دیگری هم که این سوالات از او پرسیده می‌شد همین جواب‌ها را می‌داد.»


سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت باشگاه‌های تراکتورسازی و استقلال از سوی فیفا و اینکه برخی روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال را مقصر می‌دانند، بیان داشت: «من زمانی از مدیریت تاج انتقاد کردم و گفتم او بیش از اندازه صبور است و آهسته کارهایش را انجام می‌دهد. اینکه او به این نتیجه رسید اتاقی در فدراسیون تشکیل شود تا بعد از این قراردادهای داخلی هم با هماهنگی فیفا بسته شود، باید در ابتدای فصل انجام می‌شدتا امروز باشگاه‌های ما به مشکل نخورند.»


او افزود: «از طرف دیگر من اصلا کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون را مقصر نمی‌دانم چون نامه‌هایی که به باشگاه‌ها داده می‌شد تنها ترجمه نبوده است و اصل نامه انگلیسی هم در اختیار باشگاه مربوطه قرار می‌گرفته است. دوستان باید فردی را در باشگاه می‌آوردند که متوجه متن نامه‌ها بشود تا امروز کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال مقصر معرفی نشود.»


عابدینی درباره اینکه پرسپولیس با شکست استقلال در دربی قهرمانی‌اش در لیگ را حتمی خواهد کرد، بیان کرد: «سخت‌ترین بازی پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر مقابل استقلال در دربی است. استقلال چندین هفته به جوانان خود اعتماد کرد و آنها بالاخره راه خود را پیدا کردند. بردهای اخیر آبی‌پوشان بیانگر آن است که پرسپولیس روز خیلی سختی را در پیش رو دارد. نتیجه را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم ولی بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. احتمال برنده شدن هر دو تیم وجود دارد ولی من شانس پرسپولیس را بیشتر می‌بینم.»


او در مورد اینکه برخی معتقدند کی‌روش قصد دارد در تیمی دیگر به مربیگری بپردازد و برای همین مسئله اختلاف با برانکو را بزرگ کرده است، بیان کرد: «تیم ملی ایران با کی‌روش در آستانه صعود به جام‌جهانی است. قبول ندارم که او دوست نداشته باشد بار دیگر در جام‌جهانی حضور داشته باشد. کی‌روش با بردن تیم ملی ایران به روسیه کارنامه کاری‌اش را قوی‌تر می‌کند. تیم او با دو پیروزی برابر قطر و چین در عید 96 مجوز صعود را می‌گیرد. بنابراین همه تلاش کادرفنی تیم ملی پیروزی در این دیدارهای مهم است.»


عابدینی تاکید کرد: «این موضوع که می‌گویند کی‌روش می‌خواهد پولش را تمام و کمال بگیرد و بعد در تیم دیگری به مربیگری بپردازد، حرف آدم‌های خیال‌پرداز است. خود کی‌روش بهتر از همه می‌داند چه شرایطی در قراردادش وجود دارد. او دقیقا می‌داند چه می‌کند. هدفش این است که همیشه حرف اول را بزند و برای همین هم جواب تمام کسانی که در مورد تیم ملی حرف می‌زنند را به گونه‌ای می‌دهد که این تصور ایجاد شود، او در اندیشه جدایی است. حتی بحث اضافه‌ وزن بازیکنان پرسپولیس را هم از برانکو نقل‌ قول می‌کند. یقین دارم که کلیه بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شوند و در دیدار برابر قطر و چین شاهد حضور آنها خواهیم بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته