دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1394 - 12:12
حافظی در گفت‌وگو با آنا:

مستندات وجود فنول در آب تهران به ما ارائه نشده است

رئیس کمیسیون سلامت، خدمات شهری و محیط‌زیست شورای شهر تهران در خصوص شائبه‌های وجود فنول در آب تهران گفت: هنوز مستنداتی دال بر وجود این ماده در آب شرب تهرانی‌ها به ما ارائه نشده و طبق آخرین مدارک، آب تهران سالم است.
کد خبر : 15673

رحمت‌اله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در واکنش به خبری که از سوی محمد حقانی، عضو دیگر کمیسیون سلامت شورای شهر مبنی بر وجود فنول در آب تهران منتشر شده بود گفت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم و آقای حقانی هم هنوز مستنداتی مربوط به این موضوع در اختیار من قرار نداده‌اند.


وی افزود: کمیته محیط‌ زیست این موضوع را بررسی کرده اما هنوز در کمیسیون مدارکی دال بر وجود فنول در آب تهران ارائه نداده است.


رئیس کمیسیون سلامت، خدمات شهری و محیط‌زیست شورای شهر تهران گفت: طبق آخرین گزارش‌های رسیده به ما آب شرب تهران از لحاظ سلامتی مشکلی ندارد، مگر اینکه مستندات آقای حقانی چیز دیگری را تایید کند.


به گزارش آنا، محمد حقانی، رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که علاوه بر وجود نیترات در آب شرب تهران، ماده‌ای به نام «فنول» که معمولاً همراه شوینده‌ها استفاده می‌شود و با کلر برای گندزدایی آب به کار می‌رود، در آب تهران وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته