دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1393 - 11:32
در گفت‌وگو با آنا

سوریان: طلای ریو را هم می‌خواهم/ دانشگاه آزاد با حضور میرزاده می‌تواند مشکلات قهرمانان را حل کند

قهرمان المپیک لندن در کشتی فرنگی تاکید کرد برای تکرار قهرمانی در المپیک ریو تلاش خواهد کرد.
کد خبر : 1567

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ رقابت‌های المپیک ریو در سال 2016 به میزبانی کشور برزیل برگزار می‌شود و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که از هم‌اکنون ورزشکاران رشته‌های مختلف در تلاش برای کسب سهمیه المپیک هستند.


حمید سوریان قهرمان فرنگی‌کار ایرانی که طلای المپیک لندن را در کارنامه خود به یدک می‌کشد در تلاش است تا بار دیگر عنوان قهرمانی خود را این بار در برزیل تکرار کند تا نام خود را در برگ تاریخ ورزش ایران با رکوردی جدید ثبت کند.


سوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر تمرینات خود را به مانند گذشته انجام می‌دهم تا از شرایط مسابقه دور نشوم.


وی ادامه داد: برای رسیدن به ریو کار بسیار سختی در پیش داریم و برای کسب موفقیت باید تلاش کنیم بنابراین باید از اکنون می‌کوشیم تا بتوانیم به هدف مورد نظر دست یابیم.


دارنده 6 مدال طلای کشتی فرهنگی جهان و المپیک افزود:‌ هدف من این است که بتوانم بار دیگر در مسابقات المپیک مردم ایران را خوشحال کنم و مقام قهرمانی که در لندن به دست آوردم را این بار در برزیل کسب کنم.


سوریان عنوان کرد:‌ به دنبال کسب رکورد جدید برای خود نیستم بلکه می‌خواهم طلای ریو را نیز به مانند لندن به دست بیاورم تا مردم کشورم خوشحال شوند.


دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور بازی‌های آسیایی در دانشگاه آزاد عنوان کرد: حرکت بسیار قشنگی بود که مسئولان دانشگاه آزاد انجام دادند، ورزشکاران نیز دغدغه خود را با رییس دانشگاه در جمعی صمیمانه مطرح کردند و دکتر میرزاده نیز صحبت‌های آنها را شنید.


وی اضافه کرد: به اعتقاد من دغدغه دانشجویان همانطور که در جلسه هم عنوان شد پرداخت شهریه‌ها بود که مطمئن هستم با توجه به حضور میرزاده در راس کادر مدیریتی دانشگاه، این موضوع می‌تواندبا تدبیر ویژه مسئولان برطرف شود تا ورزشکاران نیز به راحتی ضمن افتخار آفرینی به تحصیل خود ادامه دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سوریان میرزاده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته