دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تحقق 215 ریال سود هر سهم "وتوصا"

شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه یک هزار و 900 میلیارد ریال به صورت حسابرسی شده منتشر شد.
کد خبر : 156585

به گزارش گروه اقتصادی آنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در سال مالی 95 مبلغ 476 میلیارد و 309 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشت.


از درآمد این شرکت هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 411 میلیارد و 89 میلیون ریال رسید.


از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره معادل 408 میلیارد و 483 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 215 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 6 درصد افزایش را نشان می دهد.


به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 565 میلیارد و 800 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای "وتوصا" منظور شد.


شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 95 مبلغ 565 میلیارد و 800 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره کسب کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سیدآقاعلی دریاباری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
۰
برای اطلاع از تعداد سهام و وضعیت سود به کجا مراجعه کنیم
با تشکر
کامیبز لمعانی مقدم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
۰
تعداد سهام و اینکه جهت گرفتن سود به کدام بانک مراجعه نماییم
هلدینگ شایسته