دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1395 - 10:56
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش اعلام کرد:

بیمه‌های اتکایی انگلیس و نروژ برای ناوگان نفتکش ایران

به گفته مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، ‌با بیمه‌های اتکایی که از انگلیس و نروژ دریافت شده است،‌ ناوگان نفتکش ایران توانسته در بنادر اروپایی مانند هلند، ‌اسپانیا و یونان حضور داشته باشد.
کد خبر : 156544

سیروس کیان ارثی،‌ مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در گفتگو با خبرنگار آنا ادامه داد:‌ با اجرایی‌شدن برجام و رفع تحریم‌ها،‌ همه چیز به روال سابق بازگشته و اکنون بدون هیچ مشکلی امکان تردد در آب‌های بین‌المللی را داریم و این در حالی است که در زمان تحریم‌ها با پرچم ایران تنها در آب‌های داخلی می‌توانستیم حرکت کنیم.


وی افزود: فعالیت‌های شرکت ملی نفتکش ایران تا پیش از اجرایی‌شدن برجام محدود بود. بعد از برجام توانستیم به راحتی با بدست آوردن کلاس نفتکش‌ها و پرچم و حل شدن بحث بیمه در آب‌های بین‌المللی حضور داشته باشیم و در حال حاضر 35 فروند از کشتی‌های ما به راحتی در اروپا فعالیت می‌کنند.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شرایط جدید ایران این امکان را می‌دهد تا در آینده بتوانیم قراردادهای جدیدی را برای انتقال نفت خام به اروپا داشته باشیم.


به گفته وی این قراردادها تک سفره بوده و به منظور انتقال نفت خریداری شده از سوی این کشورها منعقد شده است.


وی به رعایت استانداردها توسط نفتکش‌های ایرانی اشاره کرد و افزود:‌ این ناوگان آمادگی آن را دارد تا نفت خام کشور را به تمامی نقاط جهان برساند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته