دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1395 - 09:44

پیشنهاد تندگویان به چمران: اجازه دهید همه نمایندگان سوالات خود را از قالیباف بپرسند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حضور قالیباف شهردار تهران در جلسه شورای شهر امروز از رئیس شورا خواست تا همه نمایندگان اجازه پرسیدن سوال داشته باشند حتی اگر جلسه به نوبت بعد از ظهر کشیده شود.
کد خبر : 156512

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد مهدی تندگویان در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکرات پیش از دستور خود با بیان اینکه قالیباف شهردار تهران امروز برای ارائه عملکرد و جزئیات در حادثه پلاسکو به شورای شهر دعوت شده است، اظهار کرد: امروز نمایندگان باید سوالات خود را از شهردار تهران جویا شوند و شهردار باید به تمامی سوالات پاسخ دهد.


وی ادامه داد: بهتر است امروز روند جلسه را عوض کنیم و همه نمایندگان اجازه سوال پرسیدن داشته باشند.


عضو شورای شهر تهران خطاب به چمران گفت:‌ ممکن است شما هم به عنوان رئیس شورا از شهردار تهران سوالاتی داشته باشید حتی اگر جلسه به نوبت صبح و بعد از ظهر هم کشید اجازه دهید تا تمام سوالات از شهردار تهران پرسیده شود.


تندگویان تاکید کرد که در این چند روز که حادثه پلاسکو اتفاق افتاده است شایعات و اکاذیب زیادی مطرح شده و تنها با دیدن یک فیلم یا یک پاور پوینت نمی‌توانیم جواب مناسب خود را دریافت کنیم پس باید نحوه اداره جلسه را تغییر دهیم.


عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سوالاتی که از شهردار پرسیده می‌شود،به اضافه پاسخ وی ثبت کنید تا در نهایت بتوانیم به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته