دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال 2017

اتحادیه پستی جهانی، چهل و ششمین دوره از مسابقات نامه‌نگاری ویژه نوجوانان را در سطح بین المللی برگزار می کند.
کد خبر : 156490

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اتحادیه پستی جهانی (UPU) با هدف افزایش آگاهی جوانان از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ مکاتبه، همه ساله مسابقه نامه‌نگاری ویژه نوجوانان را با انتخاب موضوعی خاص در سطح بین‌المللی برگزار می‌کند.
موضوع مسابقه سال 2017 این رقابت"تصور کنید شما مشاور جدید دبیرکل سازمان ملل هستید، در این صورت برای کمک به دبیرکل ابتدا به کدامیک از موضوع های مورد بحث جهان خواهید پرداخت و جه راه حلی به وی توصیه خواهید نمود؟" تعیین شده است.
ایران به عنوان عضو اتحادیه پستی جهانی در این اقدام فرهنگی به طور فعال مشارکت نموده و به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقه فرهنگی و ترغیب نسل نوجوان به شرکت در این رقابت جهانی، با هماهنگی سازمان ها و نهادهای موثر در این زمینه، وزارت خانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور خارجه، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مسابقه با شرکت ملی پست همکاری می کنند.
براساس اعلام اتحادیه پستی جهانی، نوجوانان دارای حداکثر 15 سال می‌توانند در این مسابقه به رقابت پرداخته و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت شرکت ملی پست مراجعه نمائید.


انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ملل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته