دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1394 - 10:37
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا اعلام کرد

انفجار در 3 منزل مسکونی، سه کشته برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: بامداد امروز ۳ باب منزل مسکونی دچار انفجار شد و ۳ نفر کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر : 15644

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره این حادثه توضیح داد: ‌در ساعت 1:13 دقیقه بامداد امروز (پنجشنبه) ، حادثه انفجار در یک منزل مسکونی واقع در احمدآباد مستوفی، شهرک حسن‌آباد به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از محدود استحفاظی تهران است، اما دو مأمور و دو ایستگاه آتش‌نشانی تهران به عنوان کمکی به محل حادثه اعزام شدند.


وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد، ۳ باب منزل مسکونی یک طبقه قدیمی به متراژ ۱۰۰ متر مربع دچار انفجار شدیدی شده و هر ۳ منزل تخریب و عده‌ای از ساکنان در زیر آوار محبوس شده بودند.


ملکی افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان تهران، آتش‌نشان احمدآباد مستوفی در عملیات خود یک زن و شوهر جوان و یک نوزاد را به همراه یک مرد میانسال از زیر آوار خارج کرده بودند که متأسفانه مشخص شد این نوزاد جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.


وی اضافه کرد: در ادامه عملیات دو نفر دیگر که زن و مردی ۶۷ تا ۷۰ ساله بودند زیر آوار خارج شدند که مشخص شد این ۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و در مجموع این حادثه ۳ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.


ملکی گفت: هنوز علت حادثه مشخص نشده است و آتش‌نشانان منطقه احمد‌آباد مستوفی در حال بررسی این موضوع هستند.


به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در ساعت 2:27 دقیقه بامداد امروز آتش‌نشان تهران محل حادثه را تحویل دادند.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتشنشانی حادثه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته