دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 18:19

جشن‌ میلاد «پدر مهربانی‌ها»در کانون‌ شهید مدنی

کانون جوانان شهید مدنی به مناسبت میلاد امام علی (ع) همایشی با عنوان "پدر مهربانی ها" را در محل این کانون تدارک دیده است.
کد خبر : 15637

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، همایش " پدر مهربانی ها" دومین نشست از سلسله همایش های کانون جوانان بنیاد آیت اله شهید مدنی است که با سخنرانی حجت الاسلام نقویان و با اهدای هدایای ارزنده همراه خواهد بود.


در همین راستا کانون جوانان شهید مدنی ضمن دعوت از جوانان و دانشجویان جهت حضور در این همایش به استحضار می رساند این گردهمایی روز جمعه یازدهم اردیبهشت ماه از ساعت 17 لغایت 19 به آدرس چهار راه ولیعصر، خیابان رشت، ضلع شمالی دانشگاه امیرکبیر، پلاک 65 برگزار خواهد شد.



کانون جوانان شهید مدنی که به همت جمعی از جوانان ودانشجویان علاقمند به عالم پرهیزگار و وارسته آیت ا... شهید مدنی و با درک صحیح نیاز امروز نسل جوان به مباحث پایه و ریشه ای در حوزه خودشناسی و اخلاق ، در سال 1391 تاسیس شده، اسفندماه سال 93 نیز اولین همایش خود را با موضوع "عشق و هوس" و با هدف هم اندیشی در خصوص مسایل و دغدغه های مرتبط با نسل جوان برگزار کرده است.
گفتنی است ورود به جشن میلاد امام علی (ع) برای عموم آزاد بوده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این کانون به آدرس kjsm.rozblog.com مراجعه فرمائید.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشن نقویان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته