دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 17:25

وزیر نیرو به نمایندگی از رئیس جمهوری در دانشگاه آزاد کازرون سخنرانی کرد

وزیر نیرو به نمایندگی از هیئت دولت امروز صبح در سفر استانی به فارس وارد کازرون شد و پس از ادعای احترام به شهدای شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اقشار مردمی دیدار و سخنرانی کرد.
کد خبر : 15630

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمید چیت چیان نماینده ویژه دولت تدبیر و امید با حضور مسئولان استانی و کشوری، خانواده معظم شهدا، امام جمعه، نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دانشگاهیان، جمعی از مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردمی وارد دانشگاه ‎آزاد اسلامی کازرون شده و از نزدیک با مشکلات مردم و شهرستان آشنا شدند.


در این مراسم ابتدا فرماندار، امام‎ جمعه و نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با خیر مقدم به نماینده دولت در سفرهای استانی به کازرون، خواهان رفع مشکلات عمرانی منطقه کازرون از جمله سد نرگسی و احیاء دریاچه پریشان و مشکلات جاده‎ای، راه‎آهن و... شهرستان شدند.


وزیر نیرو اظهار کرد: تمام خواسته‎های شما مردم کازرون به حق است در اولین فرصت در هیئت‎ دولت مطرح می‎کنم و مشکلات آب و برق که در حوزه کاری خودم است به طور ویژه پیگیری خواهم کرد.


چیت‎چیان در سفر به کازرون با بیان اینکه سفره‎های آب زیرزمینی بسیار پایین رفته و امروز در بعضی از نقاط استان به 500 متر رسیده است خواهان بکارگیری روش های نوین در مصرف آب به ویژه در صنعت و کشاورزی شد.


در پایان مراسم وزیر نیرو عازم سد نرگسی در بخش بالاده شهرستان کازرون شد و از نزدیک این سد خاکی که حدود 35/ پیشرفت فیزیکی داشته است مورد بازدید قرار داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته