دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«سارا و آیدا» روایت حیثیت در خطر افتاده یک دختر، با بازی غزل شاکری، پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی+ ویدیو

«سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری در هفتمین روز جشنواره در برج میلاد نمایش داده می‌شود.
کد خبر : 156183

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، مازیار میری به عنوان کارگردان و امیر عربی به عنوان فیلمنامه نویس پس از تجربه همکاری در «سعادت آباد» و مجموعه «گاوصندوق» برای سومین بار در «سارا و آیدا» با یکدیگر همگاری می‌کنند. «سعادت آباد» را بسیاری با «درباره الیِ» اصغر فرهادی که قبل از فیلم میری ساخته شد، مقایسه کردند؛ مقایسه ای که به مذاق سازندگان فیلم خوش نیامد و این تشابه را اتفاق دانستند.


قصه «سارا و آیدا» کمی متفاوت به نظر می‌رسد. فیلم داستان دو دوست را روایت می‌کند که یکی باید به دیگری کمک کند تا حیثیت به خطر افتاده اش را نجات بدهد اما پای برادری به قصه باز می‌شود که ماجرا را وارد مسیر دیگری می‌کند...


در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان، احمد هاشمیان بخش با حضور تینا پاکروان به ایفای نقش می‌پردازند.



از عوامل تولید «سارا و آیدا» می‌توان به مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، تدوین: احمد مرادپور، دستیار تدوین: علی گورانی، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار: ساسان نخعی، مدیر تولید: حسین اکبری، گروه کارگردانی: مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه: ندا آصف، فیلمبردار: امیر موسوی، دستیار فیلمبردار: مرتضی سبحانی، عکاس: آرزو اتحاد و مشاور رسانه ای: بیتا موسوی اشاره کرد.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته